#17 2007-07-07 21:31:49

K12G

Szmaragd

Zarejestrowany: 2007-03-29
Posty: 615

Re: Testament Boga -- Odkryta tajemnica

Źródło jest tam, gdzie woda wypływa, a nie tam, gdzie chcemy by było.


    Drodzy czytelnicy, pierwsza część Testamentu Boga została zakończona, obecnie są przygotowywane materiały do części drugiej.
    Czas, który jest do tego potrzebny to około trzy tygodnie, przepraszamy za przerwę, ale publikowane materiały są pisane na bieżąco.
    Zainteresowanych zapraszamy do innego tematu, który jest przygotowywany od pewnego czasu a w tej chwili jest okazja i czas do jego publikacji. Będzie w tym temacie przedstawiona teoria dotycząca powstania wszechświata. Teoria, która wyjaśni wiele konfliktów zaistniałych w tej materii, pomiędzy nauką akademicką a doktrynami religijnymi. Teoria wskazuje, nie tylko twórców, ale również ich potrzeby i możliwości. Wskazuje procesy fizyczne, jakie działały w czasie budowy tego olbrzymiego obiektu a przede wszystkim pokazuje cechy stanu pierwotnego przestrzeni wszechświata i jego wpływ na ewolucję.
                                                                                           P.S.


W/w wymieniony temat jest przedstawiany w dziale Wszechwswiat.

Pozdrawiamy

Offline

 

#18 2007-07-15 22:14:06

K12G

Szmaragd

Zarejestrowany: 2007-03-29
Posty: 615

Re: Testament Boga -- Odkryta tajemnica

Wyjaśnienie co do tematu ikonografii. {Wielu ludzi na innych forach inaczej określa  ten temat chcę nadmienić że my to traktujemy jak litery w alfabecie obrazkowym}

odp.do jednego z forumowiczów z innego fora cyt:



Czy gdziekolwiek w tekście jest napisane ,że to są postacie z biblii ?
Czy jezeli czytasz jakikolwiek wyraz złożony z liter to czy uświadamiasz sobie alfabet czy wartość tego wyrazu?To co jest zapisane w tekście to jest zbiór informacji konkretnych w jednym temacie - temacie testamentu.A może pisząc tak spójny tekst mam między wierszami tłumaczyć co to znaczy pismo obrazkowe ,czy nie wystarczy że temat pisma obrazkowego został przywołany ? to nie jest tekst bajki,ani rozprawa filozoficzna-to jest czytanie testamentu i może być uczynione tylko jednoznacznie .Jak juz bylo wspomniane ten tekst jest PISMEM OBRAZKOWYM dobranym z obrazów chrześcijańskich takich między innymi jak figury ewangelistów.Jezeli ktokolwiek w swojej iluzji nie może tego zauważyć ze tak antychrześcijański temat nie mógł być inaczej przekazany.
Po pierwsze-dotyczyChrystusa i Jego rodowodu,Chrystusa i Jego życia na ziemi ,a przede wszystkim dotyczy jego spadkobierców rodowodowych i duchowych.a pozatym najciemniej jest pod latarnią.

Ostatnio edytowany przez K12G (2007-07-15 22:21:55)

Offline

 

#19 2007-08-04 02:10:03

K12G

Szmaragd

Zarejestrowany: 2007-03-29
Posty: 615

Re: Testament Boga -- Odkryta tajemnica

Post czternasty.
http://img297.imageshack.us/img297/3289/nowyobrazxq4.png
Fot. nr. 27. Stacja drogi krzyżowej I.

    Obraz stacji drogi krzyżowej, posiadającej numer jeden, wyraża się jednoznacznie w stosunku do ukrytych informacji w całej drodze krzyżowej. Poza plecami postaci, które zawsze są przedstawiane w ilustracji „ostatniej drogi Jezusa Chrystusa”, możemy zobaczyć odsuwającą się w prawo zasłoną lub kurtynę.
    Taki obraz mówi, o istniejącym w wizerunku drogi krzyżowej drugim planie, który pokaże inne informacje, można będzie je odczytać z pisma obrazkowego.
    Na tym zbliżeniu widoczny jest gest człowieka, który ma twarz zwróconą w kierunku planu otwieranego przez kurtynę. Prawą rękę kieruje w stronę przestrzeni otwieranej kurtyną a palec wskazujący dłoni skierowany jest w górę, symbolizując Niebo. Ten gest wykonywany w momencie otwierania się kurtyny oznajmia; spójrzcie tam, na drugim planie odczytacie informacje, które przesłał Bóg.

http://img204.imageshack.us/img204/8477/nowyobraztz3.png
Fot. nr. 28. Zbliżenie stacji drogi krzyżowej nr. I.

    Wizerunek pierwszej stacji jest, co najmniej zaskakujący, odsuwająca się kotara symbolizuje rozpoczynające się przedstawienie w teatrze. Tu w realiach drogi krzyżowej, która z natury rzeczy jest swego rodzaju inscenizacją wydarzeń, taki wizerunek pierwszej stacji nie byłby niczym szczególnym. Jednakże sposób, w jaki jest pokazana, rozsuwana kotara jako element drugiego planu, daje do myślenia. Pierwszy plan, na którym ogólnie znane postacie, rozpoczynają spektakl równie znanych sytuacji, pokaże w kolejnych czternastu odsłonach drogi krzyżowej mękę i ukrzyżowanie Chrystusa.
    Gdyby w obrazie pierwszej stacji kotara odsłaniała te znane postacie, nie byłoby w tym nic dziwnego, można by było tylko pogratulować artyście, który wykonywał rzeźby niestandardowego pomysłu. Lecz tutaj ten nietuzinkowy artysta, kotarę pokazuje poza plecami znanych postaci. Tak pokazana kotara nie otwiera planu znanych wydarzeń, bo one już się dzieją, akcja, którą zawsze pokazuje pierwsza stacja już jest otwarta.
    Jaki plan teatru otwiera kotara?
    To pytanie wskazuje nam temat, który musi być związany z Chrystusem a plan, na którym informacje z tego tematu będziemy mogli odczytać to wizerunki drogi krzyżowej. Z wyłączeniem pierwszej stacji, która swój standardowy wizerunek pokazała przed kotarą, wszystkie pozostałe już będą pokazywały akcję na drugim planie. Takie pokazanie obrazu pierwszej stacji mówi nam, że w obrazach pozostałych możemy się spodziewać szczególnych informacji. Takich, które nigdy nie były przekazywane w ramach znanego spektaklu.
    Przykładem jest obraz XII i XIII stacji drogi krzyżowej, znajdującej się w kościele w Renons le Chateau. Treść trzynastej odsłony Testamentu Boga odczytanej z tych dwóch stacji ukazuje informacje, które rzucają zupełnie nowe światło na wydarzenia związane z ostatnią drogą Jezusa Chrystusa.

Offline

 

#20 2007-08-09 03:37:15

K12G

Szmaragd

Zarejestrowany: 2007-03-29
Posty: 615

Re: Testament Boga -- Odkryta tajemnica

Post piętnasty.

W miejscu gdzie stoi kościół, była kiedyś wizygocka kaplica. To w tym miejscu, twórcy Testamentu Boga, przekazują nam, znaki proroctwa rzeźbiąc w kamieniu informacje. Wyrzeźbione motywy swoim charakterem, nie różnią się wiele, od innych motywów sakralnych, są takie by nie budziły podejrzeń i mogły zachować się w niezmienionym stanie do dziś.

Najlepszym przykładem jest postument z wizerunkiem tajemniczej niewiasty, który stoi, po lewej stronie przy chodniku, przed wejściem do kościoła. Poniżej figury, która przedstawia niewiastę, jest na postumencie bardzo dużo, wyrzeźbionych motywów.
Obraz postumentu, jakby był celowo wypełniony rzeźbami, tworzy nawet wrażenie „upchanego zbioru”, wygląda jak wizerunek, który raczej jest informacyjny niż artystyczny. Można odnieść wrażenie, że twórca tego postumentu i stojącej na nim figurki niewiasty, chciał przekazać jak najwięcej informacji o tej postaci. Ten postument z figurką niewiasty, należy potraktować w taki właśnie sposób, jako wspólny zbiór informacji.

Wraz z inną, tak samo złożoną grupą rzeźb umieszczonych ponad wejściem do kościoła, kapliczka ta, tworzy wspólny kontekst i jest kompletnym zbiorem informacji. Mówią one o rodzinie Chrystusa lub Mesjasza a co najbardziej prawdopodobne o obu tych rodzinach. Chrystusa, który dwa tysiące lat temu wraz z Magdaleną, poprzez swoje dzieci rozpoczynają dzieje królewskich rodów Europy, by otworzyć drogę Mesjaszowi w czasach ostatecznych. Mówią również o rodzinie, która jest zapowiadana wieloma proroctwami, o rodzinie, która ma spełnić wolę Boga w czasach ostatecznych.

http://img402.imageshack.us/img402/8070/postumentzl4.png
Fot. nr. 29. Motywy na postumencie.

Informacje, jakie można odczytać ze zdobień portalu ponad wejściem do kościoła i te z postumentu z figurką zapowiadanej królowej, posiadają jeden wspólny mianownik, jest nim przekazywana tu informacja o rodzinie, płodności i potomstwie. Najważniejszym zadaniem jest określenie rodziny, która jest wskazywana przez te informacje. Chrystus, często mówił o przyjściu Syna Człowieczego, utożsamiał się z nim, i z jego przyjściem na ziemię, czym dowiódł, że Mesjasz, o którym mówi jest mu bardzo bliski.

Rennes le Chateau jest miejscem, w którym ulokowane są rzeźby, swym wizerunkiem, dzięki odpowiednio ułożonym motywom, tworzą obrazowy zbiór liter Testamentu Boga. Zbiór ten, ulokowany jest w materii chrześcijańskiej, w jej świątyni, w jej klimacie i jej zdobieniach. Chrystus swym życiem i proroctwem, wskazuje na Mesjasza a chrześcijaństwo, mieniące się być spadkobiercą idei chrystusowych, mimowolnie przenosi te wszystkie wartości w czasie. Cechy człowieka, rodziny i rodzicielstwa, wskazywane zasadami chrześcijaństwa, gwarantują, że wizerunki mówiące o płodności i rodzinie, odnoszą się do rodziny Chrystusa i Mesjasza.
To wszystko, co jest związane z Mesjaszem, pochodzi od Chrystusa, w taki sposób wyeksponowany w Rennes le Chateau kamienny Testament Boga, posiada swoje źródło we wskazaniach Chrystusa.

Miejscem, o którym piszę jest portal nad wejściem do świątyni chrześcijańskiej i jej otoczenie. Zgodnie z zasadami, które nakazuje religia chrześcijańska, potomstwo można mieć tylko w zalegalizowanym przez jej prawo, związku małżeńskim. Chrześcijaństwo, z natury swojej, uważa się za gwaranta czystości moralnej. Interpretacja treści przedstawionego tu  Testamentu Boga, powinna więc być weryfikowana według tych zasad.

Za genialny należy uznać pomysł, ulokowania figurki ciężarnej kobiety w takim miejscu. Automatycznie postać, którą reprezentuje ta figurka, uzyskuje status legalnej małżonki. I to nie tylko legalnej, ale uznawanej przez tę religię. Tak jak figurki, również wszystkie inne rzeźby korzystają z glejtu chrześcijaństwa. Są one dodatkowo zabezpieczone, by ukryte w nich informacje miały szansę przetrwać do dzisiejszych czasów. Było to możliwe tylko dzięki temu, że wszystkie zostały umieszczone w kościele, na kościele, lub w jego otoczeniu. Są one, swoim charakterem dopasowane do kultu chrześcijańskiego a ich wymowa jest wieloznaczna. Informacje zapisane w tym takim testamencie, są czytelne dopiero po spojrzeniu na całość ozdób i napisów.

Testament boga to prorocze dzieło, którym jest zbiór informacji zamkniętych w kamieniu. W przepiękny sposób ożywia on czas zdarzeń z życia osób w nim zapowiadanych.

Dlaczego właśnie tu, w Rennes le Chateau, umieszczono ten najbardziej tajemniczy zbiór rzeźb? Co skłoniło jego twórców do tego, by umieścić swoje przesłanie w tym odludnym miejscu, które z pozoru wydaje się nie być związane ze sceną, tego dziejowego teatru wydarzeń? Dlaczego wybrano miejsce niezwiązane z narodami, które grają główne role w tym misyjnym teatrze, w teatrze, którego kurtyna została podniesiona, dla pierwszej postaci w dziejach misji, jaką był Dawid Król Izraela?

Jakie informacje możemy odczytać z takiego zespołu rzeźb? Pokazywana tu na portalu ponad drzwiami, ciężarna niewiasta stoi w otoczeniu wizerunków małych dzieci, które można zauważyć patrząc z perspektywy, na dwa filarki stojące po bokach figurki. Po pierwsze, jest tu ona przedstawiona jako matka wielodzietnej rodziny, po drugie, jej ciąża oznacza, że rodzina będzie się jeszcze powiększała.

http://img466.imageshack.us/img466/5083/kobietazkrzyzemhy3.png
Fot. 30  Filarki z wizerunkiem małych dzieci.

Po odczytaniu tych informacji możemy określić najważniejszą przyczynę zapisania testamentu na skale. Tą przyczyną jest zabezpieczenie treści testamentu przed celowym zniszczeniem, które przewidywali jego twórcy. Jak trafnie ocenili te przyszłe wydarzenia, niech zaświadczą fakty niszczenia wszystkich informacji, które były niewygodne pewnym siłom. Systematycznie przez całe dwa tysiące lat, z całkowitą bezwzględnością i determinacją likwidowane były wszelkie próby publikowania prawdziwych informacji o rodzinie Chrystusa i Magdaleny. Dzięki przezorności jego twórców, testament z Rennes le Chateau nie został zniszczony. Jeszcze ciekawsze jest to, że to katolicki ksiądz pomógł w jego otwarciu.

Wymowa zawartych w testamencie znaków jest wieloznaczna a informacje dotyczące testamentu są czytelne dopiero po spojrzeniu na całość ozdób i napisów. Testament w tym miejscu był całkowicie bezpieczny, przede wszystkim, dlatego, że ulokowany w kościele chrześcijańskim nie rzucał się w oczy. Jednocześnie skrywał informacje, będące wyraźnym zaprzeczeniem wielu obowiązujących doktryn chrześcijaństwa. Kościół również znajduje się w bezpiecznym miejscu, które ukryte w górach nie rzuca się w oczy.

Dobre zakodowanie informacji, umożliwiające jednak właściwie ich odczytanie, wymaga odpowiednio dobranych symboli. W zdobieniach wnętrza kościoła, ale również na zewnątrz najczęściej występującym motywem są rośliny i owoce granatu.

Offline

 

#21 2007-08-10 04:57:56

K12G

Szmaragd

Zarejestrowany: 2007-03-29
Posty: 615

Re: Testament Boga -- Odkryta tajemnica

Post szesnasty.

http://img172.imageshack.us/img172/4904/owocegranatunn0.png
Fot. nr. 31. Roślina granatu i jego owoce eksponowane w kościele

Roślina granatu i jej szczególne cechy, które symbolizują płodność, w kontekście eksponowanych w wizerunkach rzeźb ciężarnych kobiet, uzyskują dodatkowe znaczenie. Nawet, jeżeli przyjmiemy wymowę tych rzeźb, jako fantazję autora i tak należy zastanowić się bardzo poważnie nad ich obrazem. Na portalu kościoła eksponowane są cztery rośliny, a cyfra 4, w swym znaczeniu numerologicznym symbolizuje rodzinę. Patrząc na rzeźby, musimy brać pod uwagę obydwa nurty, każdy z nich wnosi własne informacje, które wspólnie eliminują przypadkowe utworzenie i ułożenie tych wszystkich rzeźb. Mówią one, o płodności i rodzinie a patrząc szerzej na motywy eksponowane w obrazach, wnoszą dodatkowe informacje, które wskazują konkretne rodziny. Na fotografii przedstawiającej roślinę granatu, która wraz z ewangelistami zajmuje nawy zdobniczy na ambonie, ta i tak pokazana roślina symbolizuje człowieka.
W tym przypadku, roślina granatu jest pokazana jakby wyrastała z naczynia a umieszczenie jej w otoczeniu ewangelistów, oznacza korzenie chrystusowe. Klimat i korzenie to wartości i ród Chrystusa, roślina wskazuje, że symbolizuje rodzinę, która pochodzi z rodu Chrystusa.
Naczynie jest symbolem Graala w tym miejscu i klimacie wskazuje krew z rodu Chrystusa i Magdaleny. Takie wskazanie mówi, że rodzina Mesjasza, to potomkowie Chrystusa i Magdaleny.

Można odnieść bezsporne wrażenie, że przesłanie skierowane do ludzi żyjących w obecnych czasach, jest czytelne i wystarczająco obrazowo pokazane. Przesłanie to, niesie informacje ukryte bardzo głęboko, przede wszystkim dla bezpieczeństwa obrazkowego zapisu. Ten zapis ukryty przed oczami ludzi żyjących wokół nas i w czasie ostatnich kilkunastu wieków, pozwolił na to, że w tej chwili można go odczytać. Jako nieczytelny, wydawał się zwykłymi zdobieniami, nikomu do głowy by na ten zbiór spojrzeć inaczej.

Dowód w postaci rośliny granatu, jako symbolu rodziny, którą jednoznacznie wskazuje, jest wystarczającym by na wszystkie rzeźby tu się znajdujące spojrzeć inaczej.

Rośliny granatu bardzo dobrze określają, szczególne cechy, które ma za zadanie wyeksponować obraz wyrzeźbionych motywów z zapisaną treścią testamentu Boga. Z kolei jak już napisałem cztery rośliny granatu, wnoszą podwójną informację z racji symbolu płodności i z racji liczby cztery, która w symbolice numerologicznej przedstawia rodzinę.


Spróbujmy określić, według jakiej zasady należałoby porównać, roślinę granatu z rodziną, którą symbolizuje niewiasta wraz z otaczającymi ją motywami. Porównajmy ilość owoców tej rośliny z ilością dzieci, które powinna mieć niewiasta wskazywana przez figurkę. Porównajmy czas określający stan rozwoju rośliny z czasem i stanem rozwoju rodziny.

Nasze rozumowanie będzie zgodne z zasadami logicznymi, gdy uznamy, że wspólne umiejscowienie rzeźb, tworzy pomiędzy nimi wartości kontekstowe. To wspólne umiejscowienie, tworzy jeden obraz a wszystkie przedstawione tu motywy, tworzą wspólny, współzależny kontekst.

http://img527.imageshack.us/img527/5541/specyficznerolinyks8.png
Fot. nr. 32 Specyficzny wygląd rośliny granatu

Ten kontekst tworzy figurka niewiasty w ciąży z otaczającymi Ją symbolami dzieci, które są wymalowane na filarkach, oraz czterech roślin granatu. Rośliny w swoim wyglądzie pokazują specyficzną form rozwoju biologicznego, które symbolizuje potomstwo. Liczbą owoców i kwiatów, rośliny informują o liczbie dzieci, ale nie tylko. Różny stan rozwoju owoców i kwiatów, świadczy o czasie rozwoju, w jakim znajduje się roślina. Posiada ona, dwa jeszcze bardzo młode owoce, o czym świadczy sposób ułożenia liści. Owoce przykryte od góry symbolizują ochronę przed niebezpieczeństwem. Natomiast trzy kwiaty, mówią o trojgu dzieciach, które mają się urodzić w bliskiej przyszłości.

W tym momencie możemy, w jakiś cudowny sposób, ożywić czas zapisany w testamencie, który był przez wieki zamknięty w kamieniu. Teraz ten zimny, zamknięty testament, który żył tylko w myślach jego twórców, ponownie wstaje do życia. Praca, jaką wykonali mówi, że zamiary ich były jednoznaczne. Chcieli oni, by świat w czasach ostatecznych poznał rodzinę Mesjasza.

Informacje, mówią, że rodzina, o której świadczą rzeźby będzie żyła w czasie przyszłym w stosunku do czasu życia ludzi wykonujących te rzeźby. Czy tak jest w rzeczywistości i czy nie jest tu czasem przedstawiana rodzina już wcześniej żyjącego Chrystusa? Odpowiedź na to pytanie daje porównanie zamieszczonych w testamencie inicjałów.

Offline

 

#22 2007-08-10 21:41:27

K12G

Szmaragd

Zarejestrowany: 2007-03-29
Posty: 615

Re: Testament Boga -- Odkryta tajemnica

Post siedemnasty.

Postument, na którym stoi figurka tajemniczej niewiasty, ustawiony po lewej stronie przed wejściem do kościoła, posiada zdobienia, które mogą nam wyjaśnić sprawę, jaką rodzinę wskazuje Testament Boga. Niewiasta w ciąży, której postać stoi na postumencie, jest kontekstowo połączona w kwestii wymowy całego wizerunku z postacią Magdaleny, której rzeźba stoi ponad wejściem do kościoła. Postać tajemniczej niewiasty w kontekście wartości potomstwa łączy się również ze zdobieniami, które istnieją w otoczeniu figurki Magdaleny. Informacje zawarte na postumencie, poprzez kontekstowy związek, odnosić się muszą do tego tematu i o nim świadczyć.

http://img403.imageshack.us/img403/2464/64306149dj9.png
Fot. nr. 33 Symbol przedstawiający inicjały, które znajdują się na postumencie.

Na samym dole frontowej strony, są wyrzeźbione różne symbole. Znajdujemy tu znak utworzony z liter. Składa się on z dużej litery A i dużej litery M. Forma tych liter jest tak dobrana, by razem utworzyły wizerunek dziecka. Ten znak graficzny jest symbolem, który wskazuje inicjały rodziców i dziecko. Tu wyrzeźbione litery wnoszą informacje o inicjałach imion ojca i matki, świadczy o tym wizerunek małego dziecka, który jest efektem nałożenia liter A i M z nóżkami dziecka jak widać, celowo wyrzeźbionymi.

M to pierwsza litera imienia matki i małżonki, matki jako wskazywanej na postumencie niewiasty w ciąży w kontekście do Magdaleny wskazywanej postacią ponad wejściem do kościoła, małżonki z kolei wskazywanej zasadami religii chrześcijańskiej.
A jako kolejna litera symbolu wskazującego rodzinę, musi być pierwszą literą imienia ojca.
Taki inicjał imienia ojca dziecka i co jest z tym związane imienia Mesjasza, nie jest zgodny z inicjałem imienia Jezus.
Taka informacja rozwiązuje odwieczny problem, który rodził wiele konfliktów i emocji. Twierdzenie, że Chrystus powróci na ziemię jako Mesjasz, według tego testamentu okazuje się nieprawdziwe.

Powyżej wizerunku liter M i A z dzieckiem, widnieje napis MISSION a pod nim cyfry 1891.
Napis MISSION i cyfry, są w kontekście związane ze wskazywaną rodziną.
Wskazuje on w prosty i jednoznaczny sposób, że rzeczona rodzina, która będzie miała kilkoro dzieci, wykonuje misję na ziemi. Nie jest to misja tylko Mesjasza, ale ich wszystkich o tym świadczy wskazanie na rodzinę ujęte na postumencie.
Napis jest wyrzeźbiony w szczególny sposób, niektóre litery są mocniej eksponowane niż inne, wygląda to tak, jakby celowo wskazywane były owe litery.
Cyfry również są rzeźbione w taki sposób, by wykazać nietypowy wizerunek niektórych cyfr.

http://img179.imageshack.us/img179/4504/97962999xg1.png
Fot. nr. 34 Napis i cyfry na postumencie

W napisie są wyszczególnione dwie litery S, które zaznaczone zostały poprzez pogłębienie ich żłobienia. Takie działanie na pewno nie było przypadkowe a celem mogło być tylko, wyeksponowanie dwóch liter S.
Takie wyeksponowanie, umożliwia przypisanie wskazywanych liter do wartości, która otworzy się w dalszych czynnościach odczytywania treści testamentu. Nowe przypisanie, będzie ściśle kontekstowo wiązało temat, który zostanie otwarty z już istniejącym, dotyczącym rodziny Mesjasza i wskazującym na działanie w misji.
Słowo MISSION mówi o misji, tu należy go przypisać do postaci, które mają żyć w czasach ostatecznych i wykonać misję powierzoną przez Boga. Postacie tu przedstawiane, mają dużo wspólnego z Chrystusem i Magdaleną. Można śmiało, pokusić się o przyjęcie hipotezy, że ich powinowactwo dotyczy także krwi, czyli krótko mówiąc będą spadkobiercami linii dawidowej i Magdaleny.

Cyfry znajdujące się pod tym napisem, również posiadają specyficzny wygląd. Cały zapis cyfrowy na pierwszy rzut oka mówi nam o dacie, co nie oznacza, że data tu pokazana, jest tą zapowiadaną datą Dni Ostatecznych.

Szczególny wygląd cyfr, pozwala na zmianę ich ułożenia względem siebie, lub przedstawienia ich pojedynczo. Takie działanie może zaowocować wynikiem w postaci nowych liczb, wskazujących daty inne, niż zapisana na postumencie.

Tak, jak inne wizerunki testamentu, tak obraz na postumencie, musi również posiadać spójne informacje. Pierwszą informacją, która może nam dużo wyjaśnić, są znaki zodiaku umieszczone na postumencie. Widoczne są dwa znaki zodiaku, znak zodiaku barana i lwa. Cały wizerunek ujmujący motywy, jest pokazany na tle krzyża, który dzieli go na cztery pola. Patrząc od dołu gdzie jest największa przejrzystość w obrazie motywów, widzimy w tych dwóch polach dwa znaki.
Po lewej stronie znak zodiaku barana a po prawej, symbol mężczyzny, lub symbol męskiej płodność. Drugi znak zodiaku, znajdziemy w polu, które jest prawym górnym polem utworzonym przez ramiona krzyża. Znajduje się on bezpośrednio ponad symbolem, mężczyzny. Taki układ wskazuje na mężczyznę z pod znaku lwa.


http://img523.imageshack.us/img523/6376/52764119bj6.png
Fot. nr. 35 Motywy na postumencie

Zodiakalny znak Lwa inaczej niż Barana, który wyrzeźbiony jest sam w polu utworzonym przez krzyż, ma towarzystwo innych motywów.
Wygląd samego znaku lwa w formie plastycznej, jest inny niż znaku barana i symbolu mężczyzny. Dwa niżej umiejscowione symbole, są wyrzeźbione w sztywnej formie plastycznej, symbol lwa wygląda tak, jakby miał się dalej rozwijać lub powiększać.
Rozwijający się młody pęd rośliny, pokazany jakby wyrastał prosto ze znaku mówi, że ta postać, którą symbolizuje znak, daje nowe życie.
Ponad znakiem Lwa, znajduje się motyw, który może symbolizować macicę kobiety, która wypełniona jest jajeczkami. Tak tu jest przedstawiona płodność, tajemniczej niewiasty z postumentu, która wraz z postacią, symbolizowaną zodiakalnym znakiem Lwa, będą mieli kilkoro wspólnych dzieci. Trzy kuleczki różnej wielkości, znajdujące się w znaku lwa, świadczą, że na świat w tej rodzinie ma przyjść jeszcze troje dzieci. W ten sposób wskazywany jest czas, są już dzieci żyjące, o czym świadczą rośliny granatu ponad wejściem do kościoła i dzieci, które mają się narodzić. Rośliny granatu wskazują na narodzenie się jeszcze trojga dzieci i kuleczki w znaku lwa wskazują na narodzenie trojga dzieci. Tam trzy kwiaty, tu trzy kuleczki, tam kwiaty na roślinie granatu, tu symbol zodiaku i w nim kuleczki.
W lewym górnym polu utworzonym przez ramiona krzyża, również znajdują się motywy przypominające rozwijające się życie biologiczne. Nasycenie wizerunku takimi formami ma na celu jasne wskazanie na rozwój życia fizycznego rodziny Mesjasza.

Offline

 

#23 2007-08-11 19:32:13

GRYF144

Ametyst

Zarejestrowany: 2007-08-06
Posty: 304

Re: Testament Boga -- Odkryta tajemnica

Post osiemnasty.

Odręczny rysunek księdza Saunière przedstawia koło zodiaku i wpisane w nie trójkąty a na obwodzie koła litery i symbole.

Sauniere przedstawia tu trzy kwestie;
1/ Informacje wynikające ze znaków zodiaku.
Okręg Zodiaku podzielony jest na dwanaście pól, którym przypisane są znaki zodiaku w taki sposób odnosi się do znaków zodiaku wyrzeźbionych na postumencie.

2/ Informacje wynikające z geometrycznego ułożenia trójkątów.
Podział koła zodiaku, jest wyznaczony czterema trójkątami równobocznymi, których wierzchołki wskazują 12 linii oddzielających pola znaków zodiaku. Zastosowanie trójkątów równobocznych, jest odniesieniem do świętej geometrii i jednego z aspektów działania Mesjasza, tego, który jest wskazany treścią testamentu w obrazie postaci trzymającej w dłoni kulę.
Dwanaście wierzchołków trójkątów, wskazuje położenie liter i symboli, przy czym trzy z nich, są wyróżnione strzałkami na obwodzie. To wyróżnienie dotyczy symboli, Chrystusa i Rodziny Mesjasza, trzecią w taki sam sposób wyróżnioną pozycją, jest litera S.

3/ Informacje wynikające ze zbioru liter i symboli.
Dziesięć liter i dwa symbole, są opisane na obwodzie koła w miejscach pomiędzy znakami zodiaku. Takie położenie, pozwala na korzystanie ze wspólnego zbioru a zarazem umożliwia niezależną ekspozycję liter i znaków zodiaku. Z kolei wspólny zbiór świadczy o wspólnocie wartości.
Najważniejszym zadaniem wizerunku całego zbioru, jest wyeksponowanie litery S, której wartość jest wskazywana poprzez porównanie do Chrystusa i Mesjasza.
W dolnej części koła zodiaku, litera S jest jeszcze dodatkowo wskazana. Pięć liter z pośród wszystkich dwunastu, które są przypisane wierzchołkom trójkątów, jest wyróżnione poprzez ich powiększenie. Tworzą one grupę liter w dolnej części koła i ułożone są tak by przekazały dodatkową informację. Informacja ta wynika ze słów, które powstały po ich złożeniu. Dwie litery z prawej strony, utworzyły polski wyraz „JA” a dwie z lewej strony polski wyraz „ON”. Te wyrazy usytuowane po obu stronach litery S mówią, Ja jestem S i On jest S.
Ja, odnosić się może tylko do autora rysunku, narysował go Sauniere, pierwsza litera Jego nazwiska to S.
Pierwszą literą nazwiska Mesjasza Będzie litera S.

http://img267.imageshack.us/img267/3866/szkicsaunieraitv7.jpg
Fot. nr. 36. Szkic Sauniere wskazujący na znaki zodiaku.

Również o tym świadczy porównanie S do symbolu Chrystusa i symbolu rodziny Mesjasza. To porównanie odnosi się kontekstowo do dwóch liter SS, które są wyrzeźbione w napisie MISSION”. Taki wniosek, jest dodatkowo uzasadniony, kontekstem znaków zodiaku, które są w tym zbiorze i na postumencie.
Sauniere urodził się w 1852r. 11 kwietnia, jest więc zodiakalnym baranem a taki znak zodiaku jest wyrzeźbiony na postumencie.

Ostatnią kwestią wynikającą z wizerunku tego zbioru, jest istniejący tam symbol, który w swojej budowie posiada literę P. i literę S. oraz literki A–Z i liczbę 83. Tak złożony symbol, przy zmieniającej się liczbie, występuje kilkadziesiąt razy w całek książce przedstawiającej prace Sauniera.
Co ten symbol mówi?
Podstawowe litery P i S to Pan Syjonu, Mniejsze A-Z umieszczone w „kopułce” P, to od A do Z inaczej Alfa i Omega, dalej czytając, Syn Człowieczy tak określany Apokalipsie treści Apokalipsy.
Taki symbol Pana Syjonu, jest na rysunku umieszczony przy znaku zodiakalnym lwa, to oznacza, że Mesjasz jest urodzony pod tym znakiem.
Symbol zodiakalny lwa, wyrzeźbiony na postumencie dotyczy Mesjasza a znak barana dotyczy Sauniera.

Dalej idąc tym tropem, Sauniere nie przypadkowo Objął Probostwo w Rennes le Chateau, wykonywał misję a Jego ostatnim zadaniem było, pokazanie nam miejsca w górach gdzie znajdują się znaki wskazujące wejście do grot ze skarbem Świątyni Salomona.

Niewątpliwie data urodzenia Bérengera Saunière, jak również jego działalność w Rennes le Chateau, nobilitują go do pozycji czynnika wiążącego informacje zawarte w Testamencie Boga.
Jego data urodzenia związana jest z informacjami zaszyfrowanymi w motywach wyrzeźbionych na postumencie. Ta sytuacja wyjaśnia, dlaczego ksiądz Saunière objął parafię i przeprowadził te wszystkie prace.

Teraz stajemy przed trudniejszym zadaniem. To, co napisałem odczytując informację z rzeźb, było czytaniem informacji ukrytej w kształtach i symbolach. Teraz należy wyciągnąć logiczne wnioski z istniejących tu zapisów i z historii wielu narodów, w czasie kilku ostatnich tysiącleci ziemskiej cywilizacji.

By to uczynić należy przyjąć, że zapowiadane przyjście Mesjasza to czas dni ostatecznych. W tym czasie ma przyjść z Nieba postać ściśle związana z Chrystusem. Na tym etapie odczytywania zapisanych informacji, już możemy założyć, że tożsamość Mesjasza jest określona w testamencie. Ta moja pewność wynika z tego, że wręcz z perfekcyjną dokładnością przedstawiony jest kontekstowy układ motywów w rzeźbach.

W występujących pośród rzeźb motywach i napisach, które znajdują się w kościele i jego okolicy, występują dwa inicjały często się powtarzające. Jest to litera M połączona z S i litera M połączona z A.


W inicjałach, które są wyrzeźbione na postumencie, występują litery znamionujące imiona rodziców,
M należy przyjąć jako pierwszą literę imienia Magdalena i A jako pierwszą literę imienia Mesjasza.
Nie występują tu pierwsze litery przedstawiające Jezusa Chrystusa, wniosek jest prosty – zapowiadanym Mesjaszem nie będzie Chrystus.

http://img179.imageshack.us/img179/4504/97962999xg1.png
Fot. nr. 37. Napis na postumencie.

Spróbujmy z posiadanych liczb, złożyć datę urodzenia Mesjasza. Wyrzeźbione cyfry mają specyficzny wygląd, dwie jedynki są identyczne z dwoma literami I w napisie MISSION. Taka forma łączy napis z liczbą w efekcie możemy stwierdzić, że działania Mesjasza w czasie misji na ziemi, będą miały coś wspólnego z ujętą tu liczbą.

Dwie jedynki posiadają płytsze wgłębienia, co odróżnia je od pozostałych i pozwala utworzyć niezależną liczbę 11. Pozostałe cyfry, ósemka i dziewiątka, są głębiej wygrawerowane niż jedynki, ale poza tym każda z nich również posiada swój specyficzny kształt. Taki wygląd cyfrowego zapisu, pozwala na uzyskanie następujących liczb: 11, 8, 9.
1/ Liczba 11.
2/ Liczba   8.
3/ Liczba   9.
Wyrzeźbiona na postumencie liczba, wskazuje na istnienie tych właśnie niezależnych liczb. Jednej liczby możemy być pewni, liczba 8 wskazuje miesiąc urodzenia Mesjasza a związane to jest z Jego znakiem zodiaku.
Pozostały liczby; 11. i 9.
Niewiele by one wskazywały gdyby nie Sauniere i jego data urodzenia;
1852r. kwiecień 11.
Możemy wykonać tylko następującą działanie w dacie urodzenia Sauniere wymieniamy cyfrę 8 na cyfrę 9, którą posiadamy w zapasie.
Jeżeli 11 pozostawimy jako dzień urodzenia a dziewiątkę zamienimy z 8 w roku urodzenia Sauniere, otrzymamy liczbę 1952 08 11.
Data urodzenia Mesjasza; - 11 08 1952r.

Podstawą do obliczenia daty była liczba wyrzeźbiona na postumencie, na dowód, że jest ona autentyczna, wskazują dwie rzeczy.
Na fotografii nr. 38. widnieje taka sama liczba, powielenie w rzeźbach identycznej liczby, zdecydowanie przydaje im autentyczności. Tym bardziej, że gdyby ją traktować jako liczbę przedstawiającą datę, to jej czas już minął i niczego ważnego nie wniosła.

Dodatkowy dowód na autentyczność liczby 1891, znajdziemy w zapiskach a dokładniej w rysunkach Sauniere, fotografia nr.39. Tu jest ona pokazana dwa razy i to w formie lustrzanego odbicia, jako numery stron w książce, która poza tymi dwoma numeracjami innych nie posiada.


Według informacji, które zostały zawarte w testamencie, znajdującym się w Rennes le Chateau, to jest data urodzenia Mesjasza i inicjały Jego imienia i nazwiska, jak również imię
Jego małżonki.
Magdalena,  A. S. 11 08 1952r.

http://img405.imageshack.us/img405/2526/untitled1dl7.jpg
Fot. nr. 38. Wyrzeźbiona liczba przed wejściem do kościoła.

http://img516.imageshack.us/img516/3603/untitled2bop7.jpg
Fot. nr. 39. Rysunek Berengera Sauniere z dwoma liczbami 1891.

Przedstawię teraz zdarzenie, które przekonało mnie, że nasza opieka duchowa działa bez zarzutu i wszystko, co zamierzamy, nam się uda.

Kolejny przypadek pomocy z góry był naprawdę szczególny. Była to pomoc najwyższego rzędu. Wydarzenie to nastąpiło 21 września w południe. Przy pięknej pogodzie szukaliśmy wskazanego nam przez Sauniera miejsca w okolicznych górach. W pewnej chwili Magdalena powiedziała mi, że według niej to miejsce jest tu. Spojrzałem w kierunku skał, które mi pokazała i poczułem, że ma rację.

Postanowiłem tam wejść i tak zrobiłem. Gdy pozostało mi do przebycia pewna odległość, zauważyłem krążącą wokół mnie pszczołę. Jeszcze przeszedłem kilka kroków, lecz pszczoła krążyła wokół mnie dalej, więc zdziwiony przystanąłem. Teraz pszczoła również zatrzymała się i usiadła na piasku pomiędzy mną a skałami, do których się zbliżałem. To jej zachowanie mnie zdziwiło, bo mogła usiąść na roślinach, których wokół nie brakowało. Ale siedziała na piasku i to w szczególny sposób, była skierowana główką w kierunku skał.

W tej chwili zrozumiałem, o co jej chodzi i postanowiłem to sprawdzić, ruszyłem do przodu pod górę, w tym samym momencie pszczoła poderwała się i ruszyła w kierunku skał. Tak przypuszczałem, ona chciała mi coś pokazać.
Cały czas szedłem, a ona leciała około jednego metra przed moją twarzą, w kierunku widocznego znaku pomiędzy skałami. W taki sposób dotarliśmy do skał, pszczoła pierwsza, ja za nią. Poczekała aż całkowicie się zbliżyłem, bo na ostatnim odcinku drogi ona była trochę szybsza. Tu czekało mnie kolejne zaskoczenie, pszczoła utrzymywała się w tej samej pozycji, na wysokości moich oczu w miejscu szczególnego uformowania skał. Dopiero, gdy zbliżyłem się do niej na bardzo bliską odległość, ona jeszcze kilka sekund wisiała w bezruchu a następnie spokojnie odleciała. W tym momencie nie miałem wątpliwości. Pszczoła Katarów pokazała mi miejsce w skałach, gdzie ukryta jest największa tajemnica Wizygotów.
Teraz należało poszukać znaków, które zrobili w tym miejscu ludzie.       
                               Pan Syjonu.
Treść zawiera dwa zdjęcie z książki; „Rennes le Chateau” autor Alain Feral

Ostatnio edytowany przez GRYF144 (2007-08-11 22:36:52)

Offline

 

#24 2007-08-12 22:42:14

K12G

Szmaragd

Zarejestrowany: 2007-03-29
Posty: 615

Re: Testament Boga -- Odkryta tajemnica

Wrócę do tematu niewiasty na postumencie nie którzy forumowicze min.balum z forum Gildia Tajemnic twierdzi że osoba na postumencie nie jest w widocznej ciąży i jest to Maryja matka Jezusa.
Poniżej moja odpowiedź do tego tematu.


http://img240.imageshack.us/img240/216/fotnr6zbli380eniewizeruzx6.png

http://img240.imageshack.us/my.php?imag … eruzx6.png

Obejrzyj sobie postać i koronę i zastanów się czy KORONA WOJENNA-KORONA ZNISZCZENIA jest atrybutem Maryji??? czy wogóle była atrybutem jakiejkolwiek niewiasty do obecnego czasu na ziemi???

Nie wspomnę o widocznej ciąży postaci bo chyba tylko ślepy jej nie zobaczy.

Offline

 
Statystyki (REJESTRACJA WYŁĄCZONA)
Analiza oglądalności witryny
Wymiana
WwW.CrashFans.Pun.PL - Polskie Centrum Crashday
Pozycjonowanie
katalog stron Free PageRank Checker
Links
| Andrzej Struski | Webtree.pl | katalogSEO.net | Stop himawanti | Prawdziwy himawanti | Niesamowite | VPS Hosting Reviews |
Creative Commons License
Teksty i artykuły są na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 2.5 Polska Nie wolno Ci kopiować i rozpowszechniać tekstów, zdjęć oraz artykułów znajdujących się na forum bez pisemnej zgody autorów.
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
Stronę najlepiej oglądać w rozdzielczości 1024 x 768

Free Domain Name
Register a free domain name with .co.nr extension (such as www.YourName.co.nr) that comes with free URL redirection, URL cloaking and path forwarding, meta-tags, FavIcon and Google Webmaster tools support, kill-frame feature, NO forced ADS at all, and more.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
https://www.ehotelsreviews.com hotelstayfinder.com Проживание Батманс-Бей Oтeли Германия The Hotel Nova ciechocinek nocleg