#9 2008-09-14 15:54:47

GRYF144

Ametyst

Zarejestrowany: 2007-08-06
Posty: 304

Re: ZBIÓR POSTÓW

TESTAMENT  BOGA.

                                     MIEJSCE TAJEMNIC.


http://img74.imageshack.us/img74/8821/rennesfq5.jpg

http://img74.imageshack.us/my.php?image=rennesfq5.jpg


      Rennes le Chateau tajemnicze miejsce, a może miejsce tajemnic. Nasza przygoda z tą wyjątkową miejscowością, dokładniej z tajemnicami, które ona skrywa rozpoczęła się 17-go września 2005 r. Dojechaliśmy do tej hipicznej miejscowości o godz. 17-ej po południu w dniu, który okazał się dla nas wyjątkowo szczęśliwy. Bo jak inaczej określić efekt zdarzenie, które spotka nas, późnym wieczorem, a dzięki niemu odkryjemy poszukiwane przez bardzo wielu ludzi miejsce.
     Wrażenie emocjonalne, jakiego doznaliśmy podczas wjazdu na szczyt i w czasie, gdy tam po raz pierwszy wysiedliśmy z samochodu było niesamowite. Już wcześniej, gdy mijaliśmy granicę Langwedocji, zarówno ja jak i Magdalena doznaliśmy szczególnego uczucia. Emocje te wyrażały głęboką radość, jaką chyba tylko odczuwają marynarze po powrocie do domu z długiego rejsu. Te emocje bardzo silne już wówczas na drodze a teraz jeszcze mocniejsze, były niesamowite
      Pierwszą czynnością, jaką wykonaliśmy, było obejrzenie panoramy rzucającej się w oczy doliny otaczającej samotny szczyt, na którym właśnie się znajdowaliśmy i gdzie rozlokowana jest niewielka obecnie górska miejscowość Rennes le Chateau.
     Po kilku minutach i przejściu kilkudziesięciu kroków staliśmy już obok najbardziej znanej budowli tej miejscowości. Wieża Magdala, bo to ona leży najbliżej, i po widoku, który rzuca się w oczy prosto z parkingu, do niej wszyscy kierują swoje kroki.

http://img46.imageshack.us/img46/937/magdalaeb6.jpg


http://img46.imageshack.us/my.php?image=magdalaeb6.jpg

Jej wizerunek z publikacji i obiekt, przed którym stoimy to dla nas, dwie zupełnie inne wartości. Stojąc przed nią, emocje prawie łzy wyciskają z oczu i zdawałoby się, że jest to niemożliwe, ale one z każdą chwilą ciągle się nasilają. Pierwszym wrażeniem, jakie można odnieść patrząc na wieżę jest jej posadowienie nad samą krawędzią. Prawdopodobnie twórca takiego projektu posadowienia konstrukcji wieży, chciał w ten sposób coś przekazać, może to być tylko wrażenie a może istotna informacja.

Offline

 

#10 2008-09-14 15:55:12

GRYF144

Ametyst

Zarejestrowany: 2007-08-06
Posty: 304

Re: ZBIÓR POSTÓW

TESTAMENT  BOGA.

                                     MIEJSCE TAJEMNIC.

Drugi post.
      Po kilku minutach idziemy w kierunku kościoła i to, co tu zobaczyliśmy zrobiło na nas niesamowite wrażenie. Znanych jest dużo publikacji, które przedstawiają zabytki Rennes le Chateau, są pokazywane zdjęcia, jak również jest wiele opisów. Związek Magdaleny z Chrystusem, jest w ostatnim czasie, tematem bardzo popularnym. Jednak żadna ze znanych mi publikacji, nie przedstawiła w tym względzie, rzeczy na tyle kluczowej by tej tezy dowieźć. Okazało się, że historia prezentuje nam takie dowody, dowody w postaci wizerunków, jakie możemy obejrzeć w Rennes le Chateau.
      Gdy stanęliśmy na chodniku, który prowadzi do drzwi wejściowych kościoła, taki właśnie wizerunek ukazał się przed naszymi oczami. Jedno spojrzenie na rzeźby, które przedstawiają niewiasty, zarówno tą nad wejściem do kościoła, jak również tą na posągu po lewej stronie chodnika, ukazuje nam widoczną u tych postaci niewiast ciążę.

http://img118.imageshack.us/img118/6022/fotnr3posta263magdalenyre6.png

http://img118.imageshack.us/my.php?imag … enyre6.png

Fot. nr. 3. Postać Magdaleny z widoczną ciążą, która trzyma krzyż.

     Wizerunek niewiasty w ciąży, która trzyma krzyż na rękach, jednoznacznie wskazuje na Magdalenę, która w czasie po ukrzyżowaniu Chrystusa jest w ciąży. Na czas po ukrzyżowaniu, wskazuje trzymany w jej rękach krzyż, atrybut, który nie mógł wystąpić przed ukrzyżowaniem. Wizerunek Magdaleny w ciąży w czasie po ukrzyżowaniu Chrystusa, dowodzi dwóch istotnych kwestii. Pierwsza z nich to ta, która mówi, że Chrystus miał dziecko lub dzieci z Magdaleną.
     W tamtym czasie, Żyd a w szczególności potomek królewskiego rodu i dodatkowo nauczyciel duchowy i moralny jakim był Chrystus, nie mógł mieć nieślubnego dziecka. Taka kwestia, to dowód na istnienie małżeństwa Chrystusa i Magdaleny, który jednoznacznie wynika z wizerunku wyrzeźbionego na kościele chrześcijańskim. Prawdopodobnie miejsce, które artysta wybrał dla tych rzeźb, ponad drzwiami do kościoła chrześcijańskiego, przyczyniło się do tego, że nie zostały one zniszczone.
     

http://img457.imageshack.us/img457/3476/fotnr4zbli380eniepostacjv6.png

http://img457.imageshack.us/my.php?imag … tacjv6.png

Fot. nr. 4. Zbliżenie postaci Magdaleny z krzyżem na rękach.

      Na tym zbliżeniu, widoczne są zdobienia dwóch filarów po obu stronach Magdaleny, na których malowidła są tak wykonane by w określonej perspektywie i odległości, ukazywały wzory przypominające małe dzieci. Motywy, które wskazują na płodność i rodzinę, występują nagminnie w większości zdobień, istniejących w Rennes le Chateau. W tym klimacie zdobniczym, można odnieść wrażenie, że wszystko tu wskazuje na istnienie, rodziny z dziećmi i należy przyjąć, że wskazywaną rodziną jest tamta z przed dwóch tysięcy lat. Czy odnajdziemy w tych szczególnych zapisach, informacje o potomkach rodziny Chrystusa i Magdaleny, przekonamy się po odczytaniu wszystkich wizerunków znajdujących się w Rennes Le Chateau.



http://img462.imageshack.us/img462/6269/fotnr5postumentnaktrymski1.png

http://img462.imageshack.us/my.php?imag … ymski1.png

Fot. nr. 5. Postument, na którym stoi druga figurka niewiasty w ciąży.

      Wspólną cechą obu postaci przedstawionych w figurce nad wejściem do kościoła i w figurce na postumencie, jest widoczna ciąża obu niewiast. Taki wizerunek mówi, że te niewiasty są matkami w rodzinach posiadających jeden rodowód, który przez Chrystusa wywodzi się z rodu Dawidowego. Dowodami wskazującymi na to, że każda z tych postaci jest inną niewiastą, są rzeczy, które zostały im przydane. Magdalena, żona Chrystusa trzyma w rękach krzyż, taki wizerunek krzyża i ciąży, mówi, że w czasie po ukrzyżowaniu Chrystus żyje, i wraz z Magdaleną swoją żoną mają dzieci.
      Druga z kolei niewiasta, dzięki rzeczom jej przydanym, w postaci różańca i korony, które w odniesieniu do widocznej ciąży, stawiają ją w pozycji innej niewiasty niż Magdalena żona Chrystusa, jak również w innej postaci, niż Maryja matka Chrystusa. O ile widoczna ciąża obu niewiast, mogłaby sugerować, że obie postacie to Magdalena żona Chrystusa, to różaniec na prawej ręce niewiasty na postumencie, wyklucza taką możliwość. Ten atrybut chrześcijaństwa nie istniał w czasie, gdy żyła Magdalena a z kolei jej postać nie jest, na tyle związana z ta religią chrześcijańską, by mogła być pokazana z różańcem i w koronie. To jest dowodem, że Magdalena żona Chrystusa, jest eksponowana tylko nad wejściem do kościoła. Kim zatem jest druga niewiasta w ciąży? Nie może to być Maryja matka Chrystusa, z tego prostego względu, że w czasie, gdy istniał atrybut chrześcijaństwa w postaci różańca, ona już dawno nie żyła a tym samym nie mogła być w ciąży.

http://img240.imageshack.us/img240/216/fotnr6zbli380eniewizeruzx6.png

http://img240.imageshack.us/my.php?imag … eruzx6.png

Fot. nr. 6. Zbliżenie wizerunku tajemniczej niewiasty w ciąży.

Wizerunek wskazuje, że ta niewiasta posiada prawo do tytułu królowej, co uwidocznione jest w postaci korony na jej głowie. Biorąc pod uwagę fakt, że nie jest to matka Chrystusa, wyniesiona przez chrześcijaństwo do miana królowej, to ta niewiasta musi posiadać inne niezbywalne prawa do tego tytułu. Ta tajemnica, bez wątpienia, wyjaśni się podczas odczytywania dalszych zapisów testamentu Boga, który jest ukryty w wizerunkach zdobień znajdujących się w Rennes le Chateau.

Offline

 

#11 2008-09-14 15:57:47

GRYF144

Ametyst

Zarejestrowany: 2007-08-06
Posty: 304

Re: ZBIÓR POSTÓW

TESTAMENT  BOGA.

                                     MIEJSCE TAJEMNIC.



Post trzeci.
     Proszę zwrócić uwagę, jak ważne okazują się szczegóły, które zostały ujęte w konstrukcji wizerunków, co można stwierdzić na podstawie analizy figurek dwóch niewiast. Jest w Rennes le Chateau pewna wskazówka, która w świetle takiej formy zapisu informacji, eksponowanej w konstrukcji wizerunków, może okazać się bardzo cenną. Wskazówkę tę B. Sauniere umieścił na rzeźbie Jezusa Chrystusa, a samą rzeźbę posadowił tak wysoko na swojej willi, by szczegóły na niej wyrzeźbione były praktycznie niewidoczne.

http://img234.imageshack.us/img234/6464/fotnr7willabetaniiazwidge6.png

http://img234.imageshack.us/my.php?imag … widge6.png


Fot. nr. 7. Willa Betaniia z widoczną wysoko figurką Chrystusa.

     Serce Chrystusa, tak w skrócie można zdefiniować istotę rzeźby, która na postaci Chrystusa eksponuje Jego serce. Sama rzeźba jest średnich rozmiarów figurką, ulokowaną na wysokości drugiego piętra.

http://img266.imageshack.us/img266/4462/fotnr8figurkaprzedstawich2.png

http://img266.imageshack.us/my.php?imag … awich2.png


Fot. nr. 8. Figurka przedstawiająca postać Chrystusa z sercem na piersi.

     Ogólnie rzecz oceniając, jest to chyba najczęściej eksponowany wizerunek Chrystusa. W tym przypadku, można by również tą ekspozycję przyjąć w taki sam sposób, gdyby nie jedna drobna, acz istotna zmiana w wizerunku serca Chrystusa.

http://img507.imageshack.us/img507/1258/fotnr9wizeruneksercachrdc2.png

http://img507.imageshack.us/my.php?imag … chrdc2.png


Fot. nr. 9. Wizerunek serca Chrystusa.

      Serce, które jest symbolem twarzy, taki wizerunek zobaczyliśmy po powiększeniu zdjęcia w komputerze. W pierwszej chwili zaskoczenie, tak można określić uczucie, jakie nas ogarnęło w momencie, gdy zobaczyliśmy powiększenie zdjęcia. Jednak nie bez przyczyny, taki wygląd serca został wykonany na tej figurce Chrystusa. Proboszcz tej parafii, kś. B. Sauniere zbudował tę willę dla siebie, jednakże nie była to jedyna jego inwestycja, jaką wykonał w tamtym czasie. Tak naprawdę to na przełomie 19-go i 20-go wieku, podczas gdy w Rennes le Chateau pełnił funkcję proboszcza, przebudował praktycznie wszystko. Poza willą i leżącym w jej otoczeniu specjalnie wykonanym ogrodzie, zbudował po obrzeżach ogrodu nad skarpą, półkolistą budowlę zakończoną na obydwóch końcach wierzami. Jedna z nich, ta z południowej strony budowli, to szeroko znana Wierza Magdala. Ta druga po północnej stronie w górnej części oszklona, jest jakby lustrzanym odbiciem magdali.

http://img108.imageshack.us/img108/4620/fotnr10p322kolistabudowku1.png

http://img108.imageshack.us/my.php?imag … dowku1.png


Fot. nr. 10. Półkolista budowla nad skarpą.

     Myśląc o tej konstrukcji budowlanej, cały czas zastanawia mnie taka rzecz, czy Sauniere zlecił wykonanie takiego układu budowli celowo, czy jest to przypadek. W przypadki już dawno przestałem wierzyć, więc mój wniosek może by tylko jeden, taki układ budowli coś musi obrazować.
     Jednak najwięcej zmian, B. Sauniere dokonał w kościele i jego otoczeniu, między innymi na cmentarzu. Należy nadmienić, że te prace wykonywał w pierwszej kolejności, w krótkim czasie po objęciu probostwa. Zakres ich miał charakter kosmetyczny i dekoratorski a zmiany w tym zakresie poczynił bardzo szerokie. Charakter zdobniczy tych prac, to wykonanie dużej ilości drobnych wizerunków dekoratorskich. Jest w nich ukrytych bardzo dużo informacji, które są obrazowane małymi szczegółami na pierwszy rzut oka niewidocznymi. W czasie, gdy budował willę Bretanię, te wszystkie dekoratorskie prace w kościele i jego otoczeniu, były już wykonane. Doskonale wiedział, jakie tajemnice informacyjne skrywają szczegóły tych dekoracji. By zwrócić uwagę, na te mało widoczne wizerunki obrazów i rzeźb, pozostawił wskazówkę w postaci serca, które wygląda jak twarz.
     Wizerunek, który symbolizuje tę twarz posiada szczególną wymowę, jednoznacznie wskazując na oczy, które są szeroko otwarte. Przy tych szeroko otwartych oczach, wyraźny kontrast widzimy patrząc na usta a raczej w miejsce gdzie one powinny być. Nie istnieją, a raczej nie ma ich, bo są na amen zamknięte koroną cierniową. Co wymowa takiego obrazu twarzy oznacza?
     Wymowa ta, jest jednoznaczna a informacja, jaką uzyskujemy mówi, by bardzo wnikliwie patrzeć na wszystko, co się tu znajduje. Należy dojrzeć i ocenić każdy detal, będący nawet najdrobniejszym szczegółem całego wizerunku. Patrzeć, to nie tylko widzieć, patrzeć to również myśleć, te szeroko otwarte oczy i tak szczelnie zamknięte usta, mówią jednoznacznie. Bardzo dokładnie oglądaj i bardzo dokładnie analizuj.

Offline

 

#12 2008-09-14 15:59:24

GRYF144

Ametyst

Zarejestrowany: 2007-08-06
Posty: 304

Re: ZBIÓR POSTÓW

Post czwarty.
     
     Po wyciągnięciu wniosków, które wynikają z interpretacji szczególnego wyglądu serca Jezusa, możemy dokładnie obejrzeć zdobienia w Rennes le Chateau. Nie ma bezwzględnej konieczności by ktokolwiek musiał tak postępować, jest to tylko wskazówka, lecz może się ona, okazać bardzo istotną wskazówką. W takiej sytuacji, kto chce, może inaczej patrzeć na rzeźby i malowidła znajdujące się w Rennes le Chateau. W takim kontekście, objawiają się one obserwatorowi, nie tylko jak zwykłe kultowe wizerunki. Wskazówka B. Sauniere mówi, że w tych z pozoru zwykłych obrazach kryje się coś jeszcze.
    Biorąc pod uwagę cały klimat przekazywany przez historię Rennes le Chateau, na który między innymi składa się informacja o Magdalenie, która wraz z rodziną żyła w tych okolicach, należy uznać tę okolicę za miejsce bardzo istotne dla losów Chrystusa na ziemi. Jeszcze bardziej istotną, może się ta sprawa okazać, dla losów potomków Chrystusa i Magdaleny. W cztery wieki po Magdalenie, przybywają w te okolice Wizygoci i chociaż pochodzą oni z innego rejonu Świata, niż Magdalena to osiedlają się w tym samym miejscu. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie jeden istotny fakt, który ściśle łączy się zarówno z historią Narodu żydowskiego jak i z historią Wizygotów.
    Historia narodu żydowskiego, to tysiące lat doświadczeń i kultura znana na całym świecie. Jednym z wytworów tej kultury jest kult religijny i świątynia narodowa dla nich szczególnie ważna. Zarówno naród jak i świątynia zostają zdominowane przez wrogów, naród traci ojczyznę, a świątynia swoje skarby, bardzo istotne dla narodu. Historia pokazuje nam dzieje, zarówno członków tego narodu, jak i skarbu świątyni. I o dziwo najważniejsi potomkowie tego narodu, w osobach rodziny potomków rodu Dawidowego i najcenniejsze relikwie świątyni przeniesione są zdarzeniami losu na inny kontynent, a jeszcze bardziej niesamowite jest to, że nie tylko na inny kontynent, ale w jedno miejsce na tym obcym kontynencie. I to dzięki małemu narodowi Gotów, któremu przydarzyła się okazja do obrabowania Rzymu. Po tym sukcesie, Goci nie wracają w swoje ojczyste strony tylko wraz ze zdobytymi skarbami wędruj na tereny południowej Francji i Hiszpanii, a skarby ukrywają w okolicach gdzie żyła Magdalena z rodziną.
     Czy ta historia to przypadek, czy może palec Boży?
     Fakt jest faktem, Rennes le Chateau należy traktować, jako miejsce wybrane przez Boga dla spełnienia Jemu tylko znanych zamierzeń.
     Jedno jest pewne, nie należy posądzać Boga o brak rozsądku, lub brak wyobraźni zdarzenia, jakie tu wystąpiły posiadają jakiś cel, jeżeli ma się on objawić, to musi tu i w obecnym czasie. Działania, jakie uczynił B. Sauniere i ta wskazówka, którą zostawił, świadczą o tym, że w tym miejscu są ukryte tajemnice, związane z Magdaleną, Chrystusem, skarbem świątyni i zapowiadanym Mesjaszem. W innym przypadku, nie istniałoby sensowne wytłumaczenie, zaistniałych w czasie historycznym wydarzeń, które doprowadziły do obecnej historii Rennes le Chateau. Jednak musi tu wystąpić jakiś element wiążący cały temat, i takim elementem jest wskazywana przez B. Sauniere jakaś informacja ukryta w wizerunkach rzeźb i malowideł. Jeżeli nic takiego by nie istniało to, w jakim celu kazał On wykonać serce jako wizerunek twarzy umieszczony na Willi Bretanii.
    Serce Chrystusa, jakże istotny filar kultury człowieka, który jak latarnia, wskazuje drogę na polach emocji, tu wskazuje drogę dla oczu i myśli.
     

http://img523.imageshack.us/img523/8451/fotnr11zdobieniaponaddrvf0.png

http://img523.imageshack.us/my.php?imag … ddrvf0.png

     Fot. nr. 11. Zdobienia ponad drzwiami do kościoła.
Ponad drzwiami wejściowymi do kościoła, istnieje zbiór rzeźb, który tworzy jeden obraz. W pierwszej kolejności, należy ocenić cały wizerunek, ukazuje on postać niewiasty i cztery rośliny, jako główne jego eksponaty. Te rzeźby zarówno figurka niewiasty jak i cztery rośliny, zajmują honorowe miejsca na tym obrazie. Naturalną rzeczą jest to, że takie honorowe miejsce zajmuje postać niewiasty, ale dlaczego w taki sam sposób artysta potraktował rośliny. Czyżby chciał je, porównać do człowieka?
    Te rzeźby są usytuowane na stopniach, jakby na wspólnym podium, wygląd stopni, przypomina kształtem ołtarz z tego kościoła. Logicznie oceniając taki wizerunek można przyjąć tezę, która mówi, że postać Magdaleny wraz z roślinami tworzy jakby wspólną całość. Inaczej postępując, to znaczy naturalnie oceniając ten obraz, możemy powiedzieć, że ta niewiasta stoi w otoczeniu roślin, które mają zadanie dodać miękkości tej sztywnej konstrukcji podestu. Lecz w takiej ocenie, czegoś brakuje, te rośliny, pomimo że jest ich cztery i że są duże, nie tworzą oczekiwanego wystroju. W wizerunku obrazu wyglądają tak, jakby swoją wielkością chciały dorównać figurce. Dodatkowo w ogólnym wyglądzie wizerunku, eksponują się całkowicie indywidualnie. Ten aspekt wspólnoty roślin i figurki, podnosi ich splendor, jest synonimem równości.
     Istnieje jeszcze inny aspekt, który dodatkowo wzmacnia ten niezwykły charakter wyrazu roślin. Widoczne na tym obrazie rzeźby rośliny przedstawiają roślinę granatu, jest to roślina, która w niektórych kulturach jest uznawana jako symbol płodności. Ekspozycja rośliny granatu, rośliny, która jest symbolem płodności, zdecydowanie wskazuje nam informację, że te cztery rośliny symbolizują dzieci. Taką tezę z tego obrazu można wyciągnąć, lecz nie jest ona jeszcze zbyt mocno osadzona w realiach logiki. Teraz należy skorzystać z podpowiedzi B. Sauniere i obejrzeć szczegóły wyrzeźbionych tu roślin.

http://img166.imageshack.us/img166/9554/fotnr12ro347linagranaturd0.png

http://img166.imageshack.us/my.php?imag … aturd0.png


Fot. nr.12 Roślina granatu.
     Teraz skierujemy naszą uwagę na szczegóły, które zawiera wizerunek pojedynczej rośliny granatu. Jest tu widoczny, obraz liści, które przedstawione są, niezgodnie z naturą biologii. Dwa liście każdej rośliny, są tak wyrzeźbione by przykrywały owoce. W naturze do takiej formy rozwoju biologia nie może dopuścić, bo w efekcie tego, owoce byłyby pozbawione światła. Jest to cecha wizerunku, która wykazuje całkowitą niezgodność z rzeczywistością biologicznych zasad ewolucji.
    Czy jest to tylko swobodna forma wyrazu artysty, czy może jego zamierzone działanie?
Odpowiedź na to pytanie znajdziemy w ilości i w wyglądzie tych czterech roślin granatu. Otóż wszystkie one są identyczne, to perfekcyjne skopiowanie identycznego wyglądu rośliny, dodatkowo czterokrotnie, jest nienaturalnym obrazem pokazującym rośliny. W wykonaniu rzeźb przedstawiających te rośliny, objawia się zamierzone działanie artysty, które ma na celu zwrócenie uwagi na nietypowe cechy tych roślin. Dwa nietypowe wskazania cech: pierwsze identyczny wygląd czterech roślin, drugie liście zakrywają owoce zamykając im dostęp do światła, mówią, że te rzeźby roślin symbolizują coś zupełnie innego niż naturalne cechy biologii.
    W kontekście do pokazywanej ogólnym widokiem, cechy jakiejś wspólnoty postaci, człowieka i czterech roślin granatu, te dwa kolejne nietypowe wizerunki wskazują nam kierunek. Logicznie oceniając tę sprawę, wynik będzie jednoznaczny; cztery rośliny granatu symbolizują dzieci, które są w prostej linii potomkami Magdaleny i Chrystusa.
    Przyczyny pozwalające wyciągnąć taką tezę to;
    1/ Figurka i rośliny, pokazują wspólną grupę.
    2/ Figurka to postać Magdaleny żony Chrystusa, ciąża wskazuje na ich wspólne potomstwo.
    3/ Roślina granatu symbolizuje płodność, w odniesieniu do człowieka potomstwo.
    4/ Cztery identyczne rośliny symbolizują ścisły związek, rodzeństwo.
    5/ Nie są to dzieci Magdaleny i Chrystusa, dlatego że rośliny są w trakcie rozwoju biologicznego, taki wizerunek wskazuje jakiś czas w rozwoju, czy w życiu, muszą to, być żyjący ludzie.
     6/ Poza tym dzieci Magdaleny wskazane są wizerunkiem, który jest widoczny, na filarkach, umiejscowionych po jej prawej i lewej stronie, a więc przy niej samej. Inną wartość przedstawiają rośliny symbolizujące potomstwo, które umiejscowione są poniżej.
     7/ Potomstwo wskazywane roślinami granatu, będzie żyło w czasie odczytania zawartej w wizerunkach informacji, jest to czas wskazywany wyglądem roślin, zgodnym z rozwojem biologicznym. Taki wizerunek mówi, że potomkowie żyją w rodzinie, która w czasie odczytania informacji zawartej w testamencie Boga składa się z dwojga rodziców i dwóch bardzo małych dzieci. Dowodem na taką interpretację wizerunku, jest nienaturalny wygląd dwóch liści i dwóch owoców na każdej roślinie. Liście, które przykrywają owoce, symbolizują opiekę rodziców nad malutkimi dziećmi. Tak dokładnie przykryte owoce świadczą, że te dzieci potrzebują jeszcze pełnej opieki, gdyż są jeszcze małe.
     W formie rośliny granatu, pokazane są dwa owoce i trzy kwiaty wyraźnie rozwinięte. Te dwa owoce to małe dzieci a kwiaty to kolejne dzieci, które przyjdą na świat w najbliższej przyszłości. W taki sposób zapisany jest czas, pierwszego odczytania testamentu Boga, jest on wskazany stanem rodziny, która w prostej linii pochodzi od Chrystusa i Magdaleny.
   
http://img157.imageshack.us/img157/4904/fotnr13owocero347linygras7.png

http://img157.imageshack.us/my.php?imag … ygras7.png

Fot. nr. 13. Owoce rośliny granatu.

Dodatkowym dowodem na kwestię, która mówi, że rośliny granatu symbolizują płodność, co jest równoznaczne z potomstwem a w przypadku człowieka z dziećmi, są zdobienia wewnątrz kościoła. Jest tam ich kilkadziesiąt, przedstawiają owoce granatu w przeważającej ilości pokazane tylko z liśćmi, co wskazuje na istotę owocu - młodego potomstwa z pominięciem wizerunku całej rośliny jako rodziny.

Offline

 

#13 2008-09-14 15:59:42

GRYF144

Ametyst

Zarejestrowany: 2007-08-06
Posty: 304

Re: ZBIÓR POSTÓW

Post piąty

    Najczęściej występujące zdobienia, które możemy oglądać, pośród
wszystkich rzeźb i malowideł kościoła w Rennes le Chateau, to owoce i
rośliny granatu. Ozdoby kościoła chrześcijańskiego eksponujące owoc
granatu, któremu przypisane zostały wartości ukazujące go jako synonim
płodności, wywołują w tym miejscu szczególny klimat. Dla obserwatora
głębiej wnikającego w istotę przekazu, jaki niesie rzeźba czy malowidło,
ten szczególny klimat buduje w wyobraźni tematy związane z płodnością.
    Obserwator, którego świadomość nie jest zamknięta kanonami kultu,
będzie odbierał ten przekaz jako informacje z poza teologii. Jako
informacje mówiące o dzieciach wskazywanych rzeźbami, rzeźbami, które
świadczą o płodności. Taki obserwator rozróżni tu, dwie grupy przekazu z
pozoru nic wspólnego z sobą nie mające. Jednak, gdy taki głębiej patrzący
obserwator, zastanowi się nad całością informacji, jakie może uchwycić w
Rennes le Chateau, to nie wyciągnie żadnego pochopnego wniosku.
    Zabytki, Rennes le Chateau są zgromadzone w kościele i miejscach
ściśle z nim związanych. Eksponaty w swoim obrazie nawiązują do
chrześcijaństwa, ale uzupełnione są motywami, które do hermetycznego
wyrazu informacji kultowych dodają innych wartości. Ekspozycja Magdaleny,
wnosi informacje o całej grupie historycznego wyrazu, który świadczy o
życiu Chrystusa. Człowieka, który poza kanonami kultu jest normalnym
mężczyzną, żonatym a w czasie po tym historycznym wydarzeniu, jakim było
Jego ukrzyżowanie również ma dzieci.
    Obrazem, który wyraża te wartości, jest eksponowana na kościele
figurka pokazująca Magdalenę w ciąży, niewiastę wskazującą na ojca swego
oczekiwanego dziecka. To wskazanie jest wyrażone rzeczą, którą ona trzyma
w rękach. Jest to krzyż, symbol Chrystusa, lecz takim symbolem będzie on
dopiero w przyszłości, gdy powstanie ten kult. W tamtym czasie dla
Magdaleny, krzyż nie był symbolem jej męża Jezusa Chrystusa, ona w taki
sposób wskazuje na człowieka, który jest ojcem oczekiwanego dziecka.
    W odniesieniu do symboli płodności, których jest tak dużo
wyrzeźbionych w kościele, taka postawa Magdaleny wiąże ten klimat w jeden
obraz, mówiący; chrześcijaństwo to nie wszystko, jest jeszcze życie
Chrystusa, Chrystusa człowieka i Jego potomstwo.
    Istota potomstwa Chrystusowego, jest wykazana w treści artystycznie
pokazanej zdobieniami w Rennes le Chateau.

Offline

 

#14 2008-09-14 16:00:03

GRYF144

Ametyst

Zarejestrowany: 2007-08-06
Posty: 304

Re: ZBIÓR POSTÓW

Zdjęcia zawarte w postach są zdjeciami wykonanymi przez nas w czasie 3 naszych podróży do Rennes le Chateau.
Te zdjęcia ,które są ujęte w poście dotyczącym Skarbu Świątyni ,pokazują sfotografowane przez nas znaki.
Wszystkie znaki znajduja się w jednym miejscu {zdj.są jedynymi fotografiami na świecie pokazującymi te znaki-nikt do tej pory takowych nie zrobił} , są tam również inne ,których nie publikujemy .
Odnosniki do tych znaków w postaci zdjęc z tamtejszego kościoła, a w jednym przypadku z obrazu Pasterze Arkadyjscy są tak samo autentyczne.Pozostałe zdjęcia pokazują rzeżby ,które między innymi zawierają informacje dotyczące Testamentu Boga ,który wskazuje potomków Chrystusa i Magdaleny ,ich dziedzictwa i wskazywanego skarbu.

Offline

 

#15 2008-09-14 16:00:23

GRYF144

Ametyst

Zarejestrowany: 2007-08-06
Posty: 304

Re: ZBIÓR POSTÓW

Post szósty.
    Sposób, w jaki objawiają się informacje, które tworzą treść testamentu Boga jest iście nieziemski. Bo jakże inaczej nazwać cały ten przekaz, gdzie słowa zapisane są w postaci obrazów a treść wskazująca rzeczy eksponowana jest w miejscu, które z natury swego charakteru jest wrogie informacjom zawartym w treści testamentu. Testament Boga, mówi o tym, że Chrystus wraz z Magdaleną tworzyli rodzinę i mieli dzieci, mówi o ich potomkach, którzy mają żyć w czasie działania na ziemi misji z Nieba.
    Kanony kultu chrześcijańskiego wykluczają istnienie małżeńskiego aspektu życia Chrystusa, nie do przyjęcia jest kwestia posiadania przez niego dzieci a Magdalenę mówiąc delikatnie, traktują z przymrużeniem oka. Jeżeli dodamy do tego sposób myślenia kapłanów oddanych kultowi, jego moc uzależniania, jaką traktowani są kultowi wyznawcy i stosowaną przez ten kult siłę niszczenia przeciwnika, o której występowaniu, informacje dla wiernych, przekazywane są na płaszczyźnie wartości barankowych, to widzimy obraz całkowitego zniewolenia człowieka.
    Właśnie takie miejsce wybiera Bóg, by w różnym czasie, przygotowując sobie jako narzędzia, różnych ludzi, mogła zostać przekazana treść testamentu. Zbioru zapisanych obrazami słów, które to słowa w mrocznych czasach zniewolenia świadomości człowieka, przedstawią we właściwym świetle już żyjących na ziemi potomków Chrystusa i Magdaleny.
    Jednym z ludzi, wybranych przez Boga jako Jego narzędzie, do tworzenia kolejnych zapisów testamentu, był proboszcz parafii, której siedzibą był w tamtym czasie wskazywany kościół. On sam jako człowiek, posiadał szczególną osobowość, będąc kapłanem chrześcijańskim swoje uczucia kieruje w stronę Katarów. Niektóre źródła mówią wręcz, że piastował funkcję wysokiego dostojnika w religii tego narodu. Tak szerokie zainteresowania, wzmocnione cechą osobistej niezależności, którą wykazał w trakcie wykonywania zmian wizerunku kościoła parafialnego i jego otoczenia, świadczą o predyspozycjach niezbędnych do spełnienia potrzeb Boga.
    Zainteresowania i zdolności B.Sauniere można ocenić jako Jego cechy naturalne. Tak jest w istocie, lecz te cechy zostały odpowiednio wprowadzane do osobowości jego przodków. Sposobu i czasu boskiego oddziaływania należy, więc dopatrywać się w jego korzeniach rodowych i w społeczności katarskiej, w której się wychował.
    Namacalnym dowodem, wpływu na Jego przodków, jest data Jego przyjścia na świat. Data Jego urodzenia jest ściśle połączona, ze wskazywaną testamentem, datą przyjścia na świat syna Boga. Czas pomiędzy tymi narodzinami to dokładnie jeden wiek z jedną tylko różnicą, wykazaną również w treści testamentu, tą różnicą są ich narodziny pod innymi znakami zodiaku.
   
http://img513.imageshack.us/img513/7452/fotnr14postumentnaktrymml3.png

http://img513.imageshack.us/my.php?imag … rymml3.png

Fot. nr. 14. Postument, na którym stoi tajemnicza niewiasta, widoczne znaki zodiaku.
    Na tym postumencie wyrzeźbione są znaki zodiaku, jeden z nich jest zgodny z datą, pod którą urodził się B. Sauniere. Zbiór informacji czytanych w chronologicznej kolejności, ukazuje jak głęboko, w losach ludzi i narodów czynione były przygotowania, do prawidłowego działania człowieka jako narzędzia Boga. B. Sauniere obejmując parafię w Rennes le Chateau, był już takim gotowym narzędziem Boga, dowiódł tego, gdy niezwłocznie po objęciu parafii przystąpił do czynności przeprowadzenia zmian w wizerunku kościoła i jego otoczenia. A jak precyzyjnie wykonał plan Boga świadczą informacje ukryte w tym wizerunku. Te informacje odczytane w kolejnych odsłonach treści testamentu, objawi się wówczas ich precyzja i trafność wskazań.

Offline

 

#16 2008-09-14 16:00:46

GRYF144

Ametyst

Zarejestrowany: 2007-08-06
Posty: 304

Re: ZBIÓR POSTÓW

Post siódmy..



http://img401.imageshack.us/img401/6203/fotnr15o322tarzwko347cict1.png

http://img401.imageshack.us/my.php?imag … 7cict1.png

Fot. nr. 15. Ołtarz w kościele w Rennes le Chateau.

    Wizerunek ołtarza, jest bardzo podobny do wyglądu konstrukcji, na której stoi figurka Magdaleny i cztery rośliny granatu. Podobieństwo jest tak duże, że należy uznać cechę tych dwóch obrazów, jako cechę wspólnej wymowy. Wizerunek na zewnątrz kościoła, przedstawia postać Magdaleny w ciąży z krzyżem na rękach, w taki sposób symbolizując ich rodzinę.
    Ołtarz również w swojej centralnej części wskazuje na tę samą rodzinę, kielich z hostią symbolizuje Chrystusa a powyżej, również w nawie, tak jak na wizerunku ponad wejściem do kościoła, roślina granatu z jednym owocem, symbolizuje ciąże Magdaleny.
    Motywem wnoszącym dowód na słuszność tezy, która mówi, że te obydwa wizerunki, zarówno obraz ponad wejściem do kościoła jak i obraz ołtarza, posiadają wspólną wartość wymowy, jest wyrzeźbiona tu winorośl. Zobrazowaniem dowodu, są w szczególny sposób wyrzeźbione owoce winorośli, które identycznie jak na obrazie zewnętrznym, są przykryte przez liście. Ciąża Magdaleny, jest tu symbolizowana owocem granatu, który jest wyrzeźbiony w sposób równie nienaturalny w stosunku do formy biologicznej, jak i owoce granatu na zewnątrz i tak samo jak winogrona tu na ołtarzu. Dodatkową wartością informacyjną, którą przedstawia winorośl, to jej symbolika. Roślina ta jest symbolem rodu chrystusowego.
   
http://img252.imageshack.us/img252/7035/fotnr16zbli380eniewizerjc8.png

http://img252.imageshack.us/my.php?imag … zerjc8.png

Fot. nr. 16. Zbliżenie wizerunku na ołtarzu.

    Na zbliżeniu widoczny jest owoc granatu, wyrzeźbiony na środku pionowo usytuowanego liścia, taki wizerunek może być tylko symbolem, tak nie wygląda roślina w naturze. Taki symbol, który mówi o płodności usytuowany w tym miejscu, musi posiadać wyjątkowe znaczenie. Ołtarz jest najważniejszym atrybutem każdej religii, w kościele chrześcijańskim zajmuje centralne miejsce w świątyni, przy nim odbywają się ceremonie kultowe. Najważniejszym miejscem na ołtarzu, jest takie miejsce gdzie chowany jest kielich z hostiami. Na obrazie ołtarza, widzimy to właśnie miejsce a nad nim kielich z hostią, ale to nie wszystko, ponad nimi istnieje obraz rośliny granatu z tak specyficznie pokazanym owocem. Wymowa takiego wizerunku jest jednoznaczna, symbol rośliny granatu i symbol kielicha z hostią, to rodzina Magdaleny i Chrystusa.

Offline

 
Statystyki (REJESTRACJA WYŁĄCZONA)
Analiza oglądalności witryny
Wymiana
WwW.CrashFans.Pun.PL - Polskie Centrum Crashday
Pozycjonowanie
katalog stron Free PageRank Checker
Links
| Andrzej Struski | Webtree.pl | katalogSEO.net | Stop himawanti | Prawdziwy himawanti | Niesamowite | VPS Hosting Reviews |
Creative Commons License
Teksty i artykuły są na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 2.5 Polska Nie wolno Ci kopiować i rozpowszechniać tekstów, zdjęć oraz artykułów znajdujących się na forum bez pisemnej zgody autorów.
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
Stronę najlepiej oglądać w rozdzielczości 1024 x 768

Free Domain Name
Register a free domain name with .co.nr extension (such as www.YourName.co.nr) that comes with free URL redirection, URL cloaking and path forwarding, meta-tags, FavIcon and Google Webmaster tools support, kill-frame feature, NO forced ADS at all, and more.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Mutiara Ville Cyberjaya by Idealhub Gelsenkirchen Africa Safari Lake Natron Camping weekend spa ciechocinek