#17 2008-09-14 16:01:10

GRYF144

Ametyst

Zarejestrowany: 2007-08-06
Posty: 304

Re: ZBIÓR POSTÓW

Post ósmy.


http://img377.imageshack.us/img377/83/fotnr17ro347linagranatueu8.png

http://img377.imageshack.us/my.php?imag … atueu8.png

Fot. nr. 17. Roślina granatu na ambonie.

    Ambona, jest w kolejności, drugim po ołtarzu miejscem w odprawianiu procedur kultowych chrześcijaństwa. To miejsce służy do głoszenia słowa bożego i nauk dla wiernych, które kapłan czyni zgodnie z kanonami kultu. Wizerunek ambony przedstawia sześć naw, w których widzimy pięć postaci, a w szóstej nawie jest widoczna roślina granatu. Taki wygląd zdobień ambony, mówi jednoznacznie, że eksponowana tu roślina jest takim samym symbolem, jak pozostałych pięć postaci ludzkich. Taki wygląd, mówi więcej, wszystkie symbole obrazują jeden temat. Źródło do takiego wniosku, tkwi w braku opisu, jaki posiadają wszystkie inne postacie w kościele lub poza nim. Tu żadna z nich nie jest bliżej określona, co na poziomie symbolu, zrównuje te postacie z symboliką rośliny granatu, która mówi o płodności a tu dodatkowo, mówi o rodzinie.
    Ołtarz wskazuje rodzinę Chrystusa, ambona jego potomków w dwa tysiące lat później, taki wniosek jest uzasadniony, całokształtem wymowy Wizerunków w Rennes le Chateau.
    Podstawowym dowodem, który uwiarygodnia zasadność istnienia obrazowego zapisu słów w wizerunkach ozdób kościoła i jego otoczenia, składających się na treść Testamentu Boga, jest szczególny wygląd i usytuowanie roślin granatu. Ich usytuowanie w stosunku do postaci Magdaleny, pokazane w rzeźbach ponad wejściem do kościoła, stawia je w hierarchii umiejscowienia na równi z człowiekiem.
    Wizerunek zdobień ambony w zdecydowany sposób, taki dowód wzmacnia. To wzmocnienie dokonuje się poprzez wyeksponowanie rośliny granatu, jako części wizerunku ambony. Jest tu ona, wyeksponowana w identyczny sposób jak postacie ludzi. Umiejscowienie jej w jednej z sześciu naw, gdy w pozostałych widać pięć postaci ludzkich, stawia wizerunek rośliny w hierarchii umiejscowienia na równi z człowiekiem.
    Roślina granatu, która eksponowana jest na ambonie w swym wyglądzie przypomina, cztery rośliny granatu wyrzeźbione ponad drzwiami do kościoła. Zmiana wizerunku wnosi dodatkowe informacje, które łączą obie ekspozycje i zarazem te informacje rozwijają. Najważniejszą informacją jest wniosek, jaki możemy wyciągnąć z wyglądu owoców i liści, tu owoce nie są przykryte przez liście.
    Istotą rzeczy, która zawarta jest w takim wizerunku, to celowe działanie twórcy rzeźb. Takie celowe działanie, które pokaże dwa różne obrazy takiej samej rośliny granatu. Na jednym z tych obrazów, jest wizerunek drastycznie niezgodny z zasadą naturalnej formy biologicznej na drugim zgodny. W tej sytuacji, takie działanie możemy uznać jako ważną informację, która mówi zwróć uwagę na obraz tych roślin.
    Obraz roślin ponad drzwiami wejściowymi do kościoła, wskazuje na rodzinę, która ma dwoje małych dzieci i planuje kolejne trzy. Rodzina ta pochodzi w prostej linii od Chrystusa i Magdaleny, a żyje w czasie odczytania treści Testamentu Boga.
    Obraz rośliny granatu, która wyeksponowana jest na ambonie, wskazuje na siedmio osobową rodzinę. Miejsce ekspozycji, ambona i wygląd rośliny taki sam jak tych na zewnątrz, pozwala przyjąć wniosek, że tu jest wskazywana ta sama rodzina.
   
http://img117.imageshack.us/img117/3261/fotnr18ambonanr1lf7.png

http://img117.imageshack.us/my.php?imag … nr1lf7.png

Fot.nr.18. Ambona nr.1

    Postacie mężczyzn umieszczone w pozostałych nawach, wnoszą kolejne informacje o tej rodzinie.

Offline

 

#18 2008-09-14 16:01:30

GRYF144

Ametyst

Zarejestrowany: 2007-08-06
Posty: 304

Re: ZBIÓR POSTÓW

Post dziewiąty.

    Pięć postaci a żadna z nich nie posiada wskazanej tożsamości. Miejsce, na którym owe postacie stoją a gdzie u wszystkich innych wyrzeźbionych figur przedstawiających ludzi, jest napis lub symbol, tu jest puste. Wszystkie te figury, miejsce z natury rzeczy przeznaczone na opis, mają identycznie graficznie porysowane. Takie ukośne linie mogłyby tu nie istnieć, miejsce czyste całkowicie spełniałoby cechę, braku zapisu tożsamości. Taka dekoracja, może być przyjęta jako rodzaj wymowy, jako specyficzną informację, która świadczy np. o geometrii. Wymowa, która wskazuje wątek geometryczny, jest uzasadniona w wizerunku jednej z postaci.
   Jedna z postaci, trzyma w lewej ręce kulę z namalowanym na niej krzyżem, który przecina jej powierzchnię na poziomie równika i bieguna. Tagi wygląd kuli mówi o geometrycznym podziale jej powierzchni na równe części. Mały krzyż wyrzeźbiony na górnej części kuli, wnosi kolejne informacje z dziedziny geometrii. Połączony z kulą, w kontekście do widocznego dużego krzyża na powierzchni, wskazuje przestrzeń wewnętrzną kuli. Taki wizerunek świadczy o geometrii przestrzennej, przedstawiony tu w klimacie informacji, jakie dotyczą Testamentu Boga, mówi o świętej geometrii.

http://img69.imageshack.us/img69/6735/fotnr19posta263zkul261wzc1.png

http://img69.imageshack.us/my.php?image … 61wzc1.png

Fot. nr. 19.Postać z kulą w lewej ręce.

    Kolejnym wątkiem, który wynika z braku określenia tożsamości postaci, jest prawo przypisania im takiej tożsamości, jaka wynika z okoliczności ekspozycji tych figur. Kontekst dotyczący ich pochodzenia, to zbiór informacji o potomkach Chrystusa i Magdaleny a w szczególności linia wskazywana symbolem roślin granatu. Poza wielu już wykazanymi dowodami, pozostał jeszcze do wskazania symbol graala, którego istnienie lub mit jest ściśle wiązany z Chrystusem. Naczynie, w którym są umiejscowione wszystkie pięć roślin granatu, swoim wyglądem wskazuje na szczególny przedmiot. Graal, z którego wyrasta roślina jest symbolem wskazującym na pochodzenie postaci eksponowanej na ambonie.
    Przedstawienie jednego człowieka, poprzez pięć różnych wizerunków, świadczy jak ważną dla Boga jest ta postać. Każdy z tych wizerunków, przedstawia inne atrybuty a gesty wskazują zachowanie Syna Boga. Postacie obrazują kolejne etapy życia oraz Jego rozwój, który dzięki pomocy z Nieba przebiega zgodnie z wolą Boga.

Offline

 

#19 2008-09-14 16:02:50

GRYF144

Ametyst

Zarejestrowany: 2007-08-06
Posty: 304

Re: ZBIÓR POSTÓW

Post dziesiąty.

                Postać z orłem, pierwsza odsłona, wskazująca na Syna Boga.
Pierwszym chronologicznie wizerunkiem, z pośród pięciu wyrzeźbionych na ambonie, jest postać z orłem, przyjęcie takiej kolejność wynika z zewnętrznego wyglądu, przedstawionego tu mężczyzny. Wszystkie postacie z wyjątkiem postaci z orłem, są pokazane jako mężczyźni z brodą, widoczna jest również różnica wieku. Postać z orłem to wizerunek najmłodszego człowieka z wszystkich tu wskazywanych.
    Pierwsza postać ma przydzielone widoczne na zdjęciu atrybuty, są to, siedzący z przodu przed tą postacią orzeł, w lewej ręce trzyma otwartą książkę a w prawej ręce pióro. Wszystkie te atrybuty przedstawione są w bardzo wymowny sposób. Siedzący u stóp orzeł, jest wyrzeźbiony w takiej pozycji, że znajduje się przed lewą nogą postaci człowieka i skręcając główkę w prawo patrzy na postać. Pytanie podstawowe, co symbolizuje tak przedstawiona figura orła?
    Orzeł u stóp, przed postacią człowieka, który patrzy na niego jest symbolem. Taki symbol pokazuje sytuację, jaką wykonałby człowiek w trakcie przedstawiania lub anonsowania nieznanego tam przybysza. Anonsujący staje przed anonsowanym i wskazując prawą ręką patrzy na niego, rozpoczynając początek procedury towarzyskiej, przedstawienia nieznanej osoby.
    W tym przypadku, orzeł spełnia rolę anonsującego, wymowa tej rzeźby, nie jest symbolem, lecz rzeczywistością. Postaci Syna Boga, który jest zapowiadany wieloma proroctwami i przepowiedniami, nie może anonsować lub przedstawić żaden człowiek.
    Prezentuje Go, odpowiednio wyrzeźbiony obraz, który znajduje się we właściwym miejscu, w takim miejscu, którego klimat informacyjny, umożliwi taką prezentację. Obraz ten wykaże tylko część cech i walorów Syna Człowieczego, pozostałe informacje o nim są dostępne w całym szeregu spisanych tekstów w/w proroctw i przepowiedni.
    Co mówi obraz, prezentujący Syna Boga?
   
http://www.occur.pl/images/0245c46c/db92f2a3/db95394a81.png

http://www.occur.pl/image,29411568ff.html

Fot. nr. 20. Postać z orłem.

    Tu na zdjęciu widoczny orzeł, wskazuje na to, w jakim narodzie żyje człowiek, będący w duszy synem Boga, człowiek zapowiadany i oczekiwany. Wskazanie orła, to wskazanie godła państwowego, które symbolizuje orzeł. Wniosek jest taki, że Syn Boga żyje w państwie, którego godłem jest orzeł.
    Kolejne informacje dotyczące tej postaci zawarte są w sposobie trzymania książki i pióra. Te dwa gesty w stosunku do postawy, która ukazuje niechęć lub obojętność do korzystania z nauki, świadczą, że człowiek ten nie jest wykształcony.
   Dowody na taką kwestię widzimy, po pierwsze w sposobie trzymania książki, nie jest ona w pozycji do czytania, po drugie pióro jest trzymane w pozycji, która nie wskazuje na ochotę do pisania. Jednak najważniejszym dowodem, jest wizerunek wskazujący położenie głowy i spojrzenie skierowane gdzieś w chmury. Ktoś, kto tak od niechcenia trzyma książkę i pióro a przy tym patrzy w chmury nie ma ochoty na naukę.
    Taki wizerunek młodego jeszcze, lecz już dojrzałego mężczyzny, u którego czas nauki niewątpliwie już minął, świadczy o braku wykształcenia, przynajmniej o braku wykształcenia wyższego.
    Pierwsza z pięciu odsłon, które wnoszą informacje o Synu Boga pokazała nam dwie takie informacje.
    1/ Pochodzi z państwa, w którego godłem jest orzeł.
    2/ Nie posiada wykształcenia wyższego.

Offline

 

#20 2008-09-14 16:03:12

GRYF144

Ametyst

Zarejestrowany: 2007-08-06
Posty: 304

Re: ZBIÓR POSTÓW

Post jedenasty.

                            Postać z Aniołem, druga odsłona wskazująca na Syna Boga.
    Drugim chronologicznie wizerunkiem jest postać z Aniołem. Rzeźba ta pokazuje mężczyznę z brodą, już na pierwszy rzut okiem widać, że jest on starszy od mężczyzny, który jest przedstawiany z orłem. Atrybuty, jakie są przydane tej postaci to przede wszystkim Anioł trzymający zamkniętą książkę.
   Postać tu przedstawiona, trzyma otwartą książkę w lewej ręce a w prawej ręce pióro, pióro jest wyraźnie oddalone od książki a wzrok skierowany jest na anioła.


http://img223.imageshack.us/img223/9010/fotnr21posta263zanio322xp4.png


http://www.occur.pl/image,0608eed8d8.html
 

Fot. nr. 21. Postać z Aniołem.

    Wizerunek postaci z Aniołem, przekazuje nam informacje o Synu Boga, który jako dorosły człowiek, żyjący obecnie na ziemi rozpoczyna naukę. Uczył się również Chrystus, On rozpoczął naukę jako chłopiec, uczył się przez okres dwunastu lat, tu wskazywany mężczyzna rozpoczyna naukę w wieku dorosłym. W tym miejscu, pokazana jest różnica pomiędzy postacią Jezusa Chrystusa, który żył dwa tysiące lat temu a postacią innego Syna Boga, obecnie żyjącego Mesjasza.
    W wizerunku ambony jest sześciokrotnie powtórzony motyw dwunastu pojedynczych kwiatów, który wskazuje na liczbę dwanaście. Widoczny jest on, jako zdobienie łuku wszystkich sześciu naw, w których są eksponowane postacie ludzkie i roślina granatu. Taki wizerunek, pokazuje liczbę dwanaście jako informację świadczącą o ilość lat nauki, zarówno Jezusa Chrystusa jak i przedstawianej tu postaci Mesjasza. Taka informacja wnosi możliwość rozróżnienia postaci Chrystusa i postaci Mesjasza, jeden uczył się będąc chłopcem drugi już jako dorosły mężczyzna. Ale również pokazuje wspólne wartości, czas nauki obu postaci to dwanaście lat.
    W kontekście do informacji, które mówią o braku wykształcenia a odczytanych z wizerunku pierwszej postaci, otwiera się jeszcze jedna kwestia. Wskazywane wizerunkiem drugiej postaci, rozpoczęcie nabywania wiedzy, ale już w dojrzałym wieku. Jest to swoistego rodzaju wykształcenie, lecz prowadzone jest przez Anioła, dodatkowo związane jest z innym procesem nauczania i źródłem wiedzy z Nieba.
    W tym miejscu właściwym jest, odniesienie się do psalmów Dawida, gdzie odnajdziemy wskazanie na wiedzę, którą według tych obrazów nabywa Syn Boga.
    Treść psalmu Dawida nr. 24. obrazuje stan świadomości ludzi i sytuację w czasach ostatecznych, wskazuje również na wiedzę Mesjasza.
    Przytoczę tu psalm Dawida nr. 24. z treści psalmów, które przetłumaczył na język polski Czesław Miłosz.
    Psalm ten skierowany jest do ludzi żyjących w czasach ostatecznych w tym czasie, gdy na ziemi żyje wskazywany Syn Boga.
    W treści psalmu, do Jego postaci przypisane są dwa tytuły, Pan Zastępów tytuł, który mówi, że Mesjasz jest dowódcą wojsk Nieba i Król chwały tytuł odnoszący się do Jego osiągnięć na ziemi. Wskazaniem na te tytuły, są wersety od siódmego do dziesiątego. W których Bóg zwraca się do ludzi szukających Mesjasza, by zrozumieli, że Pan Zastępów to człowiek żyjący na ziemi, który w jakiejś dziedzinie życia będzie niedościgniony. Z takim osiągnięciem związany jest tytuł Króla chwały, tytuł, jaki osiągnie Syn Boga żyjący na ziemi.
   Dziedziną, w której uzyska chwałę może być wiedza, w takiej dziedzinie łatwo można określić osiągnięcie, bo historyczne informacje o stanie wiedzy ludzi żyjących w przeszłości i obecnie są znane.
    Psalm 24; Wer. 7. Podnieście, bramy, czoła wasze. Podnieście się, bramy odwieczne, niech wejdzie Król chwały!
                            8. Kto jest ten Król chwały? Pan mocny i potężny, Pan potężny w boju.
                            9. Podnieście, bramy, czoła wasze. Podnieście się, bramy odwieczne, niech wejdzie Król chwały!
                          10. Kto jest ten Król chwały? Pan Zastępów, On to jest Król chwały.
    Bóg przewidział stan iluzji, w jakim zamknięta będzie świadomość człowieka na ziemi, stąd taka treść psalmu przekazana Dawidowi.
    W zwrocie; „czoła wasze”, jest wskazana świadomość człowieka. Dwa kolejno po sobie następujące zwroty „podnieście” i „bramy” mówią, otwórzcie wasze zaślepione myślenie. Tu brama jest synonimem iluzji na poziomie informacji.
    Te właściwe informacje, które powinny pokazać Boga są zamknięte „bramą” iluzją wiedzy o Bogu. Te przekazywane przez kapłanów, są takimi informacjami, które zmyliły zarówno samych kapłanów jak i wiernych. Takie mylne informacje, od wieków przekazywane są przez ludzi tworzących kulty, dowodem jest zwrot „bramy odwieczne”.
1.    Dawida. Pieśń. Pana jest ziemia i wszystko, co ją napełnia, okrąg świata i mieszkający na nim.
2.    Gdyż On na morzach ją osadził i nad rzekami ją utwierdził.
3.    Kto wstąpi na górę Pańską i kto stanie na miejscu Jego świętym?
4.    Człowiek niewinnych rąk i czystego serca, który duszy swojej marnościami nie zaprzątał i nie przysięgał zdradliwie.
5.    Ten otrzyma błogosławieństwo od Pana i nagrodę od Boga, zbawiciela swego.
6.    Takie jest pokolenie szukających Go, szukających oblicza Twego, Boże Jakuba.
    Werset szósty jest tematycznie ostatnim wersetem tego psalmu. Ujęty w nim zwrot „Takie jest pokolenie szukających Go”, jednoznacznie mówi o jednym pokoleniu. Wskazywane pokolenie nie może być inne, niż to, w którym ludzie żyją w czasie, gdy Syn Boga żyje również na ziemi w innym przypadku nie mogliby Go szukać.
    Jednak by mogli Go znaleźć, muszą spełnić wskazania Boga i zmienić swoje myślenie w innym przypadku nigdy Go nie rozpoznają. Indoktrynacja kultowa nie pozwoli by człowiek obecnie żyjący na ziemi, rozumiał Boga inaczej niż mówią to kapłani, przez tysiące lat wpływów uzyskali poza świadomościową wiarygodność. Nikt nie może zrozumieć, że Jezus Chrystus już nie powróci, i to tylko, dlatego że religia na stałe ukuła takie twierdzenie.
    To twierdzenie jest całkowicie niezgodne ze słowami Boga, ale jego wiarygodność jest nie do podważenia. Najbardziej przykre jest to, że ta teoria i jej podobne są głoszone w imieniu Boga a w rzeczy samej szkodzą Boskim potrzebom na ziemi.
    W treści Objawienia Św. Jana jest zapisany dowód, który jednoznacznie wskazuje postać, która ma przyjść i mówi, że ta postać to nie jest Jezus Chrystus. Mimo tak rzucającego się w oczy zapisu, który jest ujęty w pierwszym rozdziale, iluzja nie pozwala go zrozumieć, ważniejsze są wymyślone informacje kultu.
    Te wszystkie kontekstowe informacje wynikają z wizerunku postaci z Aniołem. Zamknięta książka, którą trzyma Anioł, otwarta książka w ręku Syna Boga i pióro nieużywane do pisania, do tego uwaga skierowana na Anioła, wskazują klimat nauki w myślach. Nauki, która pozwoli osiągnąć taki stan wiedzy człowieka, wiedzy zawartej w jego pamięci, by mógł osiągnąć prawo do miana Króla chwały.

Offline

 

#21 2008-09-14 16:03:40

GRYF144

Ametyst

Zarejestrowany: 2007-08-06
Posty: 304

Re: ZBIÓR POSTÓW

Post dwunasty.

                            Postać z lwem, trzecia odsłona wskazująca na Syna Boga.
Trzecim chronologicznie wizerunkiem jest postać, która trzyma w lewej ręce otwartą książkę a prawą ręką pisze lub rysuje. Częściowo nogi tej postaci i lew mają wspólną bryłę rzeźby, taki obraz ukazuje człowieka, który nogi ma jakby ukryte, lub zatopione we lwie. Głowa i wzrok, skierowane są prosto przed siebie, nie patrzy on na książkę, mimo, że w tym czasie czyni w niej jakiś zapis.

http://img412.imageshack.us/img412/9633/fotnr22posta263zlwemtf8.png


http://img412.imageshack.us/my.php?imag … wemtf8.png
   
Fot. nr. 22. Postać z lwem.
   
    Wizerunek postaci z lwem, obrazuje nam określony czas i pracę, którą wykonuje Mesjasz. Ta praca jest ściśle związana z nabytą wiedzą, taki wizerunek wskazuje nam również, że nauka została zakończona a w dalszym czasie życia będzie On korzystał z jej potencjału.
   Lew, który jest pokazany w tak szczególny sposób, obrazuje taką sytuację, jakby człowiek miał coś z nim wspólnego. Istnieje tylko jedna kwestia, której można by przypisać wspólnotę wartości człowieka i lwa, jest to układ zodiakalny narodzin. Taki wizerunek informuje, że Mesjasz ma urodzić się w znaku lwa a więc w sierpniu lub w lipcu. W różnych przepowiedniach, zapowiadających Mesjasza, przypisywany jest do Jego postaci taki przydomek, np. „Lew północy”.
5:5 - Tedy mi jeden z onych starców rzekł: Nie płacz! Oto zwyciężył lew, który jest z pokolenia Judowego, korzeń Dawidowy, aby otworzył księgi i odpieczętował siedm pieczęci ich.
   Jest to werset z Objawieni Św. Jana, który wnosi dodatkowe informacje, potwierdzające przekaz Testamentu Boga w aspekcie, przydania Mesjaszowi wartości związanej z lwem jako znakiem zodiaku. Wskazywany lew, jako przydomek Mesjasza występuje również w tekście Apokalipsy.

http://img187.imageshack.us/img187/2339/fotnr23posta263zkul261sm9.png


http://img187.imageshack.us/my.php?imag … 261sm9.png

Fot. nr. 23. Postać z kulą.

                             Postać z kulą, czwarta odsłona wskazująca na Syna Boga.
   Czwartym chronologicznie wizerunkiem, jest postać z kulą, którą trzyma w lewej ręce. Prawa ręka a dokładniej palec wskazujący tej ręki, jest skierowany prosto do góry.
   Przytoczę tu tekst już wyżej napisany, który świadczy o tej postaci;
   Postać czwarta, „trzyma w lewej ręce kulę z namalowanym na niej krzyżem, który przecina jej powierzchnię na poziomie równika i bieguna. Tagi wygląd kuli mówi o geometrycznym podziale jej powierzchni na równe części. Mały krzyż wyrzeźbiony na górnej części kuli, wnosi kolejne informacje z dziedziny geometrii. Połączony z kulą, w kontekście do widocznego dużego krzyża na jej powierzchni, wskazuje przestrzeń wewnętrzną kuli. Taki wizerunek świadczy o geometrii przestrzennej, przedstawiony tu w klimacie informacji, jakie dotyczą Testamentu Boga, mówi o świętej geometrii”.
   Źródło wiedzy, które pochodzi z Nieba i pośrednictwo Anioła w konsekwencji doprowadzą do wyjawienia przez Syna Boga tajemnic świętej geometrii. Tak w skrócie, można zdefiniować, efekt wiedzy Mesjasza wskazywany wizerunkiem postaci z kulą.
   Trzymany w ręku przedmiot wskazujący na geometrię i palec skierowany w niebo, tworzą obraz, który mówi, że przedstawiana geometria jest świętą geometrią. Jest to pierwsza dziedzina wiedzy, którą przedstawi Syn Boga.

http://img242.imageshack.us/img242/2743/fotnr24posta263znied378xm5.png


http://img242.imageshack.us/my.php?imag … 378xm5.png

Fot. nr. 24 Postać z wołem.

                         Postać z wołem, piąta odsłona wskazująca na Syna Boga.
    Ten piąty wizerunek ukazuje, najstarszą w wyglądzie mężczyzny odsłonę Mesjasza, jest tu już widoczna łysina ponad czołem. Wół z tyłu postaci, świadczy o mocy pozycji i nieugiętości, jaką wypracował sobie Syn Boga na ziemi, żyjąc jako człowiek.

Offline

 

#22 2008-09-14 16:04:01

GRYF144

Ametyst

Zarejestrowany: 2007-08-06
Posty: 304

Re: ZBIÓR POSTÓW

Post trzynasty.

    Z tych wizerunków, które już zostały odczytane, możemy wyciągnąć następujące wnioski.
    Rzeźby na kościele i w jego wnętrzu, ukazują informacje świadczące o istnieniu rodziny, która według przyjętych oficjalnie przekazów historycznych, nie mogła istnieć. Przekazy historyczne zdominowane zostały wpływami oligarchów kultu chrześcijańskiego. Kultu, który swój profil informacyjny, opiera na pomysłach samozwańczego apostoła Pawła. Człowieka działającego zawsze przeciw słowom Jezusa Chrystusa. Charakter Jego myślenia wynika z charakteru prokuratora, ścigającego Chrystusa przez wiele lat. Jego nawrócenie niewiele zmienia, jedynie tyle, że nie wypowiada się przeciwko Chrystusowi. Nigdy nie był u boku Chrystusa, jak przystoi Jego Apostołowi, nie mógł, więc poznać głębi wartości chrystusowych, głębi Jego nauk i wzorców, jakie pokazywał swoim postępowaniem.
    Kult, który utworzył przy poparciu Św. Piotra Jego bezwolnego narzędzia, był naszpikowany cechami przekazu wynikającymi z charakteru człowieka prokuratora. Gdzie najważniejszym, choć ukrytym czynnikiem jest przywódca kultowy a postać Boga służy mu do manipulacji wiernymi a jak wykazała historia, również do manipulacji władzą świecką.
    Trudno jest uznać prawdę historyczną, przekazywaną w takim klimacie społecznym, tak jak trudno jest przyjąć, że polujący wilk stanie się owcą. Według przysłowia „niedaleko pada jabłko od jabłoni”, tak to się działo przez dwa tysiące lat i dzieje nadal, a tylko iluzja nie pozwala dojrzeć tego naturalnego procesu.
    Ta niedużych rozmiarów chrześcijańska świątynia w Rennes le Chateau, aż krzyczy wizerunkiem swoich zdobień, (które na pierwszy rzut okiem zdają się być posłuszne kultowi), wszystko było inaczej.

http://img413.imageshack.us/img413/8365/fotnr24stacjadrogikrzy3uv2.png


http://img413.imageshack.us/my.php?imag … zy3uv2.png

Fot, nr, 24. Stacja drogi krzyżowej nr. XIII.

    Stacja drogi krzyżowej, jak sama nazwa wskazuje przedstawia jeden z etapów, ostatniej drogi Jezusa Chrystusa.
    Tak jak inne i ten obraz, pokazuje zupełnie coś innego dowodzi, że tu pokazywana droga nie była ostatnią w życiu Jezusa Chrystusa na ziemi. Obraz pokazujący ówczesne wydarzenia, jest eksponowany w obramowaniu, które posiada wyjątkowy wizerunek.
    Konstrukcja obramowania malowidła, które zdaje się, powinno być dominujące w eksponowaniu informacji, co najmniej dorównuje mu w wyrazistości przekazu. Jest ona kontynuacją wzoru, który widzimy nad drzwiami do kościoła i taki sam wzór posiada konstrukcja ołtarza. Prawie identyczne są nawy, w których eksponowanych jest postaci i roślina granatu.
    Krzyż, chrześcijański symbol śmierci Chrystusa, tu jest symbolem o zgoła innym charakterze. Wyrzeźbione na końcach ramion i na pionowym słupie kwiaty, symbolizują odrodzenie Chrystusa a nie jego śmierć. Taki krzyż jest symbolem życia, które w rzeczy samej Jezus Chrystus dalej wiódł i to razem z Magdaleną, o czym świadczy, tu ukryta treść Testamentu Boga. Kwiatami występują, nie tylko na krzyżu, są one wyrzeźbione jeszcze, na całym obramowaniu malowidła stacji drogi krzyżowej.
    Jednak najważniejszym dowodem na to, że ten wizerunek jest symbolem życia Chrystusa, są dwie kiście owoców winorośli. Są one wyrzeźbione w dolnej części obramowania, a symbolizują płodność królewskiego rodu w narodzie żydowskim. Taki wizerunek i w takim kontekście, mówi, że Chrystus żył i miał dzieci z Magdaleną. Również zdobienia w górnej części obramowania, posiadają szczególny wizerunek, widoczne tu jest odniesienie tematyczne do zdobień ołtarza. Na ołtarzu, ponad wizerunkiem kielicha, który symbolizuje Chrystusa, widnieje wizerunek owocu granatu na tle liści tej rośliny. Tu widoczny jest podobny wizerunek, Chrystus wiszący na krzyżu a nad nim, takie same liście rośliny granatu, tylko tu owocu jeszcze nie ma, jest za to kwiat. To wygląda tak, jakby w ten sposób, pokazany był, wcześniejszy czas w życiu Chrystusa i Magdaleny.
    Scena, która jest namalowana w obrazie tej stacji drogi krzyżowej, również bardzo wyraźnie wskazuje na to, że Chrystus przeżył ukrzyżowanie. Obraz, który tu widzimy pokazuje sytuację zdejmowania Chrystusa z krzyża.
    Osoby zdejmujące Go z krzyża zachowują szczególną ostrożność, wygląda to tak jakby dbały o to by nic Mu się nie stało przy tej operacji. Całkowity dowód na to, że w tym momencie Chrystus jeszcze żyje, znajdziemy w obrazie stacji nr. XII.

http://img401.imageshack.us/img401/8919/fotnr25stacjadrogikrzy3zf0.png


http://img401.imageshack.us/my.php?imag … zy3zf0.png

Fot. nr. 25. Stacja drogi krzyżowej nr. XII.

    Na obrazie stacji nr. XII. Widzimy dwóch strażników i cztery niewiasty. Niewiasty zachowują się w szczególny sposób, tylko jedna z nich okazuje gestem rozpacz a poza tym ten gest, wcale nie jest taki przekonywujący. Dwie niewiasty, patrzą na Chrystusa i nie widać w ich zachowaniu rozpaczy, raczej widoczny jest spokój. Czwarta niewiasta wykazuje, duże zainteresowanie stopami Chrystusa, gest taki świadczy o tym, że istotny jest stan ran na stopach, taka ocena ważna jest tylko dla człowieka żywego.
    Niewiasty odegrały scenę przed strażnikami i trzy z nich, odprowadziły gdzieś dwóch strażników. Bo w czasie, gdy Chrystus jest zdejmowany z krzyża strażników nie widać a obecna jest tylko jedna niewiasta. Takie działania wymagały sporo trudu, strażnicy mieli obowiązek wykonywania warty przy krzyżu, jednak zostawili swój posterunek.
    Gdyby Chrystus już nie żył, nie miałoby sensu takie działanie. Podjęcie się przez niewiasty tak ryzykownego zadania, musiało być uzasadnione. Takie postępowanie można wyjaśnić tylko w jeden sposób. Towarzysze Chrystusa chcieli być pewni, że strażnicy w trakcie zdejmowania Chrystusa z krzyża nie zorientują się, jaki jest Jego rzeczywisty stan. Taka sytuacja jest dowodem na to, że Chrystus przeżył ukrzyżowanie.
    Jednak dla potrzeb złudnych informacji, które głosiła sekta Pawła św. potrzebny był Chrystus z cechami boskości. Taki żyjący w normalnej rodzinie, nie był odpowiednim wzorem, którego można by postawić na ołtarzu. A bez ołtarza nie ma sposobu, by krnąbrnych rzucić na kolana, tak by nie siali zarazy w tłumie pokornych owieczek. W takiej potrzebie, tkwi źródło uśmiercenia Chrystusa na krzyżu i uczynienie procedury zmartwychwstania.
    Z takiego punktu, można było wyprowadzić wiele teologicznych kwestii, które w efekcie utworzyły obecne chrześcijaństwo. Ale sprawa Chrystusa, który żył jak normalny człowiek, mający rodzinę i dzieci, była nie do przyjęcia jako informacja na forum wiernych. Ten fakt historyczny został wymazany, raz na zawsze z pamięci oficjalnej historii.
    Nikt już nigdy nie dojdzie prawdy, ile było podobnych przekłamań, zarządzanych z wyroku papieży. Nikt już nigdy nie zliczy, ilu ludzi straciło życie, próbując takie tajemnice wyjawić. Takie jest prawo władzy, lecz nie jest to prawo Boga.

Offline

 

#23 2008-09-14 16:04:16

GRYF144

Ametyst

Zarejestrowany: 2007-08-06
Posty: 304

Re: ZBIÓR POSTÓW

Źródło jest tam, gdzie woda wypływa, a nie tam, gdzie chcemy by było.


    Drodzy czytelnicy, pierwsza część Testamentu Boga została zakończona, obecnie są przygotowywane materiały do części drugiej.
    Czas, który jest do tego potrzebny to około trzy tygodnie, przepraszamy za przerwę, ale publikowane materiały są pisane na bieżąco.
    Zainteresowanych zapraszamy do innego tematu, który jest przygotowywany od pewnego czasu a w tej chwili jest okazja i czas do jego publikacji. Będzie w tym temacie przedstawiona teoria dotycząca powstania wszechświata. Teoria, która wyjaśni wiele konfliktów zaistniałych w tej materii, pomiędzy nauką akademicką a doktrynami religijnymi. Teoria wskazuje, nie tylko twórców, ale również ich potrzeby i możliwości. Wskazuje procesy fizyczne, jakie działały w czasie budowy tego olbrzymiego obiektu a przede wszystkim pokazuje cechy stanu pierwotnego przestrzeni wszechświata i jego wpływ na ewolucję.
                                                                                           P.S.


W/w wymieniony temat jest przedstawiany w dziale Wszechwswiat.

Pozdrawiamy

Offline

 

#24 2008-09-14 16:04:38

GRYF144

Ametyst

Zarejestrowany: 2007-08-06
Posty: 304

Re: ZBIÓR POSTÓW

Post czternasty.
http://img297.imageshack.us/img297/3289/nowyobrazxq4.png
Fot. nr. 27. Stacja drogi krzyżowej I.

    Obraz stacji drogi krzyżowej, posiadającej numer jeden, wyraża się jednoznacznie w stosunku do ukrytych informacji w całej drodze krzyżowej. Poza plecami postaci, które zawsze są przedstawiane w ilustracji „ostatniej drogi Jezusa Chrystusa”, możemy zobaczyć odsuwającą się w prawo zasłoną lub kurtynę.
    Taki obraz mówi, o istniejącym w wizerunku drogi krzyżowej drugim planie, który pokaże inne informacje, można będzie je odczytać z pisma obrazkowego.
    Na tym zbliżeniu widoczny jest gest człowieka, który ma twarz zwróconą w kierunku planu otwieranego przez kurtynę. Prawą rękę kieruje w stronę przestrzeni otwieranej kurtyną a palec wskazujący dłoni skierowany jest w górę, symbolizując Niebo. Ten gest wykonywany w momencie otwierania się kurtyny oznajmia; spójrzcie tam, na drugim planie odczytacie informacje, które przesłał Bóg.

http://img204.imageshack.us/img204/8477/nowyobraztz3.png
Fot. nr. 28. Zbliżenie stacji drogi krzyżowej nr. I.

    Wizerunek pierwszej stacji jest, co najmniej zaskakujący, odsuwająca się kotara symbolizuje rozpoczynające się przedstawienie w teatrze. Tu w realiach drogi krzyżowej, która z natury rzeczy jest swego rodzaju inscenizacją wydarzeń, taki wizerunek pierwszej stacji nie byłby niczym szczególnym. Jednakże sposób, w jaki jest pokazana, rozsuwana kotara jako element drugiego planu, daje do myślenia. Pierwszy plan, na którym ogólnie znane postacie, rozpoczynają spektakl równie znanych sytuacji, pokaże w kolejnych czternastu odsłonach drogi krzyżowej mękę i ukrzyżowanie Chrystusa.
    Gdyby w obrazie pierwszej stacji kotara odsłaniała te znane postacie, nie byłoby w tym nic dziwnego, można by było tylko pogratulować artyście, który wykonywał rzeźby niestandardowego pomysłu. Lecz tutaj ten nietuzinkowy artysta, kotarę pokazuje poza plecami znanych postaci. Tak pokazana kotara nie otwiera planu znanych wydarzeń, bo one już się dzieją, akcja, którą zawsze pokazuje pierwsza stacja już jest otwarta.
    Jaki plan teatru otwiera kotara?
    To pytanie wskazuje nam temat, który musi być związany z Chrystusem a plan, na którym informacje z tego tematu będziemy mogli odczytać to wizerunki drogi krzyżowej. Z wyłączeniem pierwszej stacji, która swój standardowy wizerunek pokazała przed kotarą, wszystkie pozostałe już będą pokazywały akcję na drugim planie. Takie pokazanie obrazu pierwszej stacji mówi nam, że w obrazach pozostałych możemy się spodziewać szczególnych informacji. Takich, które nigdy nie były przekazywane w ramach znanego spektaklu.
    Przykładem jest obraz XII i XIII stacji drogi krzyżowej, znajdującej się w kościele w Renons le Chateau. Treść trzynastej odsłony Testamentu Boga odczytanej z tych dwóch stacji ukazuje informacje, które rzucają zupełnie nowe światło na wydarzenia związane z ostatnią drogą Jezusa Chrystusa.

Offline

 
Statystyki (REJESTRACJA WYŁĄCZONA)
Analiza oglądalności witryny
Wymiana
WwW.CrashFans.Pun.PL - Polskie Centrum Crashday
Pozycjonowanie
katalog stron Free PageRank Checker
Links
| Andrzej Struski | Webtree.pl | katalogSEO.net | Stop himawanti | Prawdziwy himawanti | Niesamowite | VPS Hosting Reviews |
Creative Commons License
Teksty i artykuły są na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 2.5 Polska Nie wolno Ci kopiować i rozpowszechniać tekstów, zdjęć oraz artykułów znajdujących się na forum bez pisemnej zgody autorów.
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
Stronę najlepiej oglądać w rozdzielczości 1024 x 768

Free Domain Name
Register a free domain name with .co.nr extension (such as www.YourName.co.nr) that comes with free URL redirection, URL cloaking and path forwarding, meta-tags, FavIcon and Google Webmaster tools support, kill-frame feature, NO forced ADS at all, and more.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Lodging RačiĹĄće Hoteles Troyes noclegi ciechocinek