#17 2008-04-05 02:10:27

GRYF144

Ametyst

Zarejestrowany: 2007-08-06
Posty: 304

Re: Propozycja odpowiedzi na 100 trudnych pytań

Raphael85
I Mojżeszowa rozdział: 6


5. A widząc Pan, że wielka była złość ludzka na ziemi, a wszystko zmyślanie myśli serca ich tylko złe było po wszystkie dni;

  5/ Zwrot; „wielka była złość ludzka na ziemi” w kontekście do zwrotu; „a wszystko zmyślanie myśli serca ich tylko złe” opisuje, jaki rodzaj emocji, powstawał w „sercach” ludzi żyjących na krótko przed potopem.
   Efekty, działania procesu myślowo uczuciowego, tu określonego zwrotem; „myśli serca” Bóg określa mianem, „wielka była złość” to oznacza, że nie było efektów emocjonalnych, miłości i szczęścia. Nie występowały takie emocje, na jakie czeka dusza i jakie oczekuje Bóg.
   Zwrot; „myśli serca ich tylko złe” w słowie „tylko” wskazuje, że w tamtym czasie ludzie nie tylko, że nie tworzyli w sobie miłości i szczęścia, ale co najgorsze, przyczyniali się do występowania zła.
   Ludzie w tamtym czasie, kierowali się sprawami, które posiadały wzorce zgoła nie uczuciowe. Swoje postępowanie podporządkowali raczej społecznym zasadom i rozsądkowi. Duży wpływ na takie życie, musiały mieć sprawy związane ze zdobywaniem i przemocą. Efektem takiego postępowania była, złość i zło.
   Brak odpowiednich warunków do tworzenia się emocji w psycho – emocjonalnym systemie, to tu, wskazane błędy człowieka, to zarzut wskazany przez Boga, który jest jedyną przyczyną „sprowadzenia zagłady na ludzi”.


   W tym miejscu odczytywania treści, pozwolę sobie na istotną dygresję, „w tych słowach widać, jak ważne są emocje występujące z przyczyny, radości, miłości i szczęścia. Ta sprawa, która z punktu widzenia potrzeb Boga, jest obowiązkową formą życia człowieka, zaniedbana okazała się, jedyną przyczyną zagłady ludzkości”.

   Dowodem, który jednoznacznie wskazuje, na sterowanie myślami, które nie odnoszą się do źródeł emocji, procesu myślowo uczuciowego, nazwanego przez Boga, „myśli serca”, jest zwrot; „a wszystko zmyślanie myśli serca”. Ten zwrot ukazuje, widziany „oczami” Boga, zakres zniszczenia warunków do występowania emocji podczas działania psycho – emocji człowieka.
   W całym brzmieniu; „a wszystko zmyślanie myśli serca ich tylko złe”, określenie obrazuje społeczeństwo zniszczone z punktu widzenia Boga, które według Niego nadaje się tylko do zagłady.
   Zwrot; „zmyślanie myśli serca”, mówi jednoznacznie, że naturalnie występujące warunki, które pobudzają człowieka do tworzenia emocji, są zastąpione procesem myślowym, w którym nie ma przyczyn do powstawania emocji..

   Jak ważne są emocje dla Boga, dowodzi treść zapisana w Apokalipsie Św. Jana, gdzie w trzecim rozdziale, ta kwestia jest wskazywana.


Obj. Św. Jana roz. III.
15. Znam uczynki twoje, żeś nie jest ani zimny ani gorący, bodaj żeś był zimny albo gorący!


  15/ Wiem, jak ty postępujesz emocjonalnie, u ciebie emocje nie występują. A powinieneś mieć emocje, już w takim przypadku, jest mniej ważne, czy one są dobre, czy złe, byle by były, ale ty ich nie masz.

16. A tak, ponieważ jesteś letni, a ani zimny ani gorący, wyrzucę cię z ust moich.


   16/ A skoro ty jesteś człowiekiem, bez emocji, zapomnę o tobie a nawet wyrzucę cię z moich ust, nic dla mnie nie znaczysz.
(BG)

   Rzecz, by człowiek czynił emocje, jest tak ważna dla Boga, że swymi słowami wskazuje na występowanie emocji negatywnych, które określa jako rzecz lepszą, niż stan życia człowieka, w którym emocje nie występują.
   Ten precyzyjne działający system do tworzenia materii emocjonalnej, niezbędnej dla duszy, został zdefraudowany, przez samego człowieka.
. Zniszczony został przez złe myślenie, „zmyślanie” a więc życie psycho emocjonalne w takiej formie, która nie ma nic wspólnego z wolą Boga. Wolą, która jest tu, pominięta w nieświadomości działania.
   W sytuacji, gdy człowiekowi zabraknie mocy szczęścia i potencjału miłości, gdy nie ma przyczyn radości, wkrada się zło.
  To zło, jest efektem niewłaściwego myślenia, tak zdobywa ludzkie myśli Lucyfer. Dowód na takie twierdzenie, jest ujęty w określeniu „myśli serca ich tylko złe”.



Wers.6.Żałował Pan, że uczynił człowieka na ziemi, i bolał w sercu swem.


   6/ W treści tego wersetu znajdujemy potwierdzenie, na wszystkie wyżej wskazane zarzuty względem człowieka, jakie ukazał Bóg. W Jego słowach, mówiących o tym, że żałuje swojej pracy, tej, która pozwoliła zaistnieć człowiekowi na ziemi, można odnaleźć istotę błędów ludzi, które powtarzają się obecnie kolejny raz w taki sam sposób.
   Wszystkie błędy są identyczne, ponownie zło wdziera się, przez złe myślenie. Ponownie, człowiek wartości uczuciowo myślowe, obfite w warunki do powstawania emocji, zastępuje miłością bezwarunkową.
   Kolejny raz nadeszły czasy ostateczne i na co od Boga może liczyć człowiek?



77.Czy to jest przekaz od „prawdziwego Boga”?


   77/ Tak to jest przekaz z nieba od prawdziwego Boga a nie od złudnych wszystkowiedzących istot astralnych. Istot, które na polecenie Lucyfera uczą ludzi miłości, takiej bez korzeni warunkujących emocje.

                                 Pan Zastępów.

Offline

 

#18 2008-04-10 02:08:57

GRYF144

Ametyst

Zarejestrowany: 2007-08-06
Posty: 304

Re: Propozycja odpowiedzi na 100 trudnych pytań

Odpowiedź 78.



Odpowiedź, która dotyczy sprawy korzona, piotra i Timura.
cyt.
Korzon
Przestańcie chrzanic o jakiejś apokalipsie i innych pierdołach tylko mi wreszcie odpowiedzcie co z moimi udziałami !

Czy dolar będzie ciągle spadał czy nie?
Kiedy NYSE podniesie się z kolan?
Czy inflacja w PL '08 zmniejszy wzrost gospodarczy?
Kiedy GPW ruszy zdecydowanie w góre i czy wrócą wzrosty z '06 '07 ?

To są ważne pytania a nie jakieś przekazy, lucyfery, wędrówka dusz i inne majaki.

piotr
1 Dolar dalej bedzie spadal , azeby oslabic rezerwy walutowe Chin i Rosji.
Jest to celowa polityka USA (SIODMEJ BESTI Z WIZJI DANIELA)

2 Wedlug wizji Daniela po siodmym mocarstwie ma nastac krolestwo ,ktore nie bedzie miec konca.(zgodnie z zasada wszystko ma swoj poczatek i koniec .NYSE najprawdopodobniej nie podniesie sie z kolan)

Timur
wcala nie... dolar spada bo amerykański bank rezer federalnych wyzbywają sie pieniędzy przed wprowadzonym amerykańskiego pessos. Na 100 USP(pessos) będzie Antonio Banderas. Albo ewentualnie Zeta Jones. Zobaczymy jakie będą wyniki wyborów prezydenckich. Jak Obama to na 100% będzie Zeta

Korzon
Piotr, dziękuję za odpowiedzi, za wyjątkiem pierwszej.
...przecież to samobójstwo. Nawet FED nie jest tak głupi.



Odpowiedź;78.

do Korzon, piotr i Timur


   Witajcie „trzej muszkieterowie” Korzon, piotr i Timur, specjaliści od systemów hamowania.
   Mam nadzieje, że nie należycie do tego prastarego narodu, bo jeżeli tak, to prorok Daniel, chyba się w grobie przewraca. Kiedy w takich słowach; cyt, „Jest to celowa polityka USA (SIODMEJ BESTI Z WIZJI DANIELA)” dodajecie do jego proroctwa kilka dodatkowych bestii.
Nie sądzicie, że jest to trochę dziwne; mylicie proste rachunki, wygląda to tak jakbyście do czterech nie potrafili zliczyć.
   Prorok Daniel w swoim proroctwie wskazuje na cztery bestie. Według informacji wskazywanych w waszych postach, ilość bestii rozmnaża się jak dolary?
   Jak myślicie „matematycy”, co widział prorok Daniel i co spisał w treści swojego proroctwa w sprawie czterech bestii?

VII rozdział Księgi Daniela.

3. A cztery bestyje wielkie, występowały z morza, różne jedna od drugiej.

17. Te bestyje wielkie, których są cztery, są cztery królowie, którzy powstaną z ziemi.


   Pokażę wam, jaki błąd popełniliście, gdy wskazywaliście siódmą bestię z wizji Daniela. Wskazując na wizję Daniela, w której On waszym zdaniem, jakoby miał ukazać siedem bestii a siódmą, miałoby być USA, dopuściliście się nad interpretacji, nagminnie stosowanej metody odczytywania tekstów biblijnych.
   Człowiek ma to do siebie, że ważniejsze jest to, co on potrzebuje, od tego, co potrzebuje ktokolwiek inny nawet Bóg. Nie jest to cecha naganna, istniała ona w osobowości człowieka już w raju, lecz w raju nie występowało tyle przyczyn do zdobywania i do walki. W tamtych warunkach ona nie objawiała efektów negatywnych, również emocjonalnych. Tu w naszej cywilizacji, przyczynia się do powstawania nadmiernego egoizmu i pokazywania wyższości.
   Przez tysiące lat, zawsze ta cecha powodowała efekt nad interpretacji treści zawartych w pismach takich jak Biblia. Prosta i logiczna interpretacja była zbyt uboga w stosunku do potrzeb pokazania Boga, który jest wielki, mocny i straszny. A głównie w stosunku do pokazania siebie, swoich zdolności i przenikliwości. Interpretacja, która ukazywała informacje bardziej ekscytujące, która ukazywała Boga według aktualnych wyobrażeń, była dobra, inne gorsze, lecz z czasem każdy się starał i manipulacje były coraz ciekawsze. Tylko te wartości, jakie ukazywały z manipulowane interpretacje, nie miały i nie maja nic wspólnego z potrzebą Boga.
   Zasada interpretacji jest prosta, wystarczy odczytać to, co jest zapisane w postaci prostej i logicznej. Bóg nakazuje by niczego nie ujmować i niczego nie dodawać, do tego, co jest zapisane.
   Moje odczytywanie treści zapisanej w św. księgach na takiej zasadzie jest oparte. Efekt może wydawać się absurdalny a przede wszystkim nie będzie on zgodny z kanonami religii. Najważniejsze jest to, że jest on zgodny ze wskazaniami ewolucji i z wartościami raju, jedynych naturalnych zapisów, jak powinna przebiegać droga życia człowieka.
   Powracając do was panowie „matematycy”, bez obrazy, ale to wasze postępowanie jest przyczyną napisania tego postu.
  Mimo waszej indolencji i wtykania nosa w temat, który was nie interesuje, chcę wam podziękować.
   Dzisiaj zmusiliście mnie, (a może tak chciał Bóg) do przeczytania proroctw, proroka Daniela i co się okazało?
   Okazało się, że trzy z tych czterech bestii, które On wskazuje, będą manipulowały emocjami wielu ludzi aż do czasu, gdy powstanie religia chrześcijańska. W postaci wizerunku czwartej bestii, prorok Daniel obrazuje działanie i wartości tego kultu. Religii, która według
Proroka Daniela, jest wyjątkowo straszną, pożera i kruszy a na koniec nogami depcze.

Księga Daniela VII rozdział

   7. Potemem widział w widzeniach nocnych, a oto bestyja czwarta straszna i sroga i bardzo mocna, mająca zęby żelazne wielkie, która pożerała i kruszyła, a ostatek nogami swemi deptała; a ta była różna od wszystkich bestyj, które były przed nią, i miał a dziesięć rogów.

   Okazało się, że równie złe oblicze chrześcijaństwa, ukazuje Św. Jan w XIII rozdziale Apokalipsy, rozdziale, który dotyczy siedmiogłowej bestii.

Apokalipsa Św. Jana VII rozdział.

1. I widziałem bestyję występującą z morza, mającą siedm głów i rogów dziesięć; a na rogach jej było dziesięć koron, a na głowach jej imię bluźnierstwa.


   Zarówno czwarta bestia z widzenia proroka Daniela, jak i siedmiogłowa bestia z widzenia Św. Jana, wskazują te samą religię. Te dwa proroctwa uzupełniają się i można odnieść wrażenie, że Bóg celowo w różnym czasie i przez różne postacie, przesłał informacje o tej najbardziej niebezpiecznej dla niego religii.

   Lecz w proroctwie Daniela nie ma ani słowa o siódmej bestii, mówi On tylko o czterech, skąd, więc takie porównanie?
. Prawdopodobnie myli wam się, proroctwo Daniela z proroctwem Św. Jana, zawartym w treści Apokalipsy.
   To w 1 wersecie XIII rozdziału Apokalipsy Św. Jana jest wskazanie na ilość siedem, jednak nie bestii jest siedem a głów siedem, ta bestia posiada. W treści Apokalipsy, są wskazane dwie bestie, cechą charakterystyczną bestii siedmiogłowej jest, posiadanie przez nią dziesięciu rogów. Tyle samo rogów, widział Prorok Daniel, miała je ostatnia z objawionych mu czterech bestii

   Trzy bestie z wizji Daniela, posiadają cechy, które można przypisać określonym zwierzętom.

   Pierwsza bestia, jest w jakimś zakresie swoich cech, które przyczyniają się do jej działania, podobna do takich cech, jakimi dysponuje lew.
   Druga wskazywana w wizji Daniela bestia, posiada podobne cechy postępowania, jakie wystepują w działaniu niedźwiedzia.
   Trzecia bestia z wizji Daniela, działa tak, jak w odnośnej, sytuacji działa lampart.

1/ a gęba jej jako gęba lwia;- podobna lwowi
2/ a nogi jej jako niedźwiedzie;- podobna niedźwiedziowi
3/ podobna była rysiowi;- podobna lampartowi


   Szczególnym ważną okolicznością, jest wskazanie takich samych cech zwierzęcych, jakimi są obdarzone trzy bestie z widzenia proroka Daniela w opisie charakteru siedmiogłowej bestii.
   Należy wziąć pod uwagę, że te bestie z widzenia proroka Daniela, dzielą się tymi cechami. Z kolei siedmiogłowa bestia z widzenia Św. Jana, posiada je wszystkie trzy razem.
   W taki sposób symbolizowana religia chrześcijańska, okazuje się być wielokroć bardziej zdominowana wpływem Lucyfera, niż jakakolwiek inna religia.

Obj. 13
2. A ta bestyja, którąm widział, podobna była rysiowi, a nogi jej jako niedźwiedzie, a gęba jej jako gęba lwia; i dał jej smok moc swoję i stolicę swoję, i moc wielką.






                Cztery bestie w treści proroctwa Daniela.
3. „A cztery bestyje wielkie występowały z morza, różne jedna od drugiej.”
4. „Pierwsza podobna lwowi,”
5. „Potem oto bestyja druga podobna niedźwiedziowi;”
6. „Potemem widział, a oto inna bestyja podobna lampartowi,”
7. „Potemem widział w widzeniach nocnych, a oto bestyja czwarta straszna i sroga i bardzo mocna, mająca zęby żelazne wielkie, która pożerała i kruszyła, a ostatek nogami swemi deptała; a ta była różna od wszystkich bestyj, które były przed nią, i miał a dziesięć rogów.”

   
   To widzenie czwartej bestii, różniło się od poprzednich i chociaż wszystkie bestie różnią się między sobą, czwarta posiada zdecydowanie inne cechy w stosunku do poprzedzających ją opisów trzech bestii. Różnica w tej kwestii jest tak duża, że widzenie czwartej bestii, nazwa widzeniem nocnym. Przyczyną takiego określenia, „nocne widzenie” jest sprawa, że wskazywana postacią bestii, religia chrześcijańska, za czasów życia proroka Daniela jeszcze nie istniała i nie była widoczna w normalny sposób widzenia.
   „Widzenie nocne”, taki zwrot może określać zaciemnienie, lub coś, co trudno dojrzeć. Jednak wszystkie przypisane czwartej bestii cechy zostały rozpoznane, w tej sprawie ciemność prorokowi Danielowi nie przeszkadzała. Tajemnica określenia, „nocne widzenie” tkwi w czymś innym, niż rozpoznanie jej cech. Może tkwić tylko w tym, że tej bestii jeszcze nie było, religia chrześcijańska jeszcze nie istniała.
   Głębsze wyjaśnienie kwestii, która dotyczy dwóch bestii, czwartej z widzenia proroka Daniela i siedmiogłowej bestii z widzenia Św. Jana odnajdziemy w porównaniu opisów, cech tych bestii.

Znaczenie zwrotów zawartych w treści wersetów wskazujących cztery bestie z widzenia proroka Daniela i z widzenia Św. Jana, które ujął w treści Apokalipsy.
Zwroty pogrubione i podkreślone, są ujęte w treści proroctwa Daniela.
Zwroty tylko pogrubione, są to zwroty z treści Apokalipsy.

Wersety z VII rozdziału Księgi Daniela, które mówią o bestii czwartej i o rogach.

3. „A cztery bestyje wielkie występowały z morza, różne jedna od drugiej.”
7. Potemem widział w widzeniach nocnych, a oto bestyja czwarta straszna i sroga i bardzo mocna, mająca zęby żelazne wielkie, która pożerała i kruszyła, a ostatek nogami swemi deptała; a ta była różna od wszystkich bestyj, które były przed nią, i miała dziesięć rogów.
8. Pilniem się przypatrywał rogom, a oto róg pośledni mały wyrastał między niemi, i trzy z tych rogów pierwszych wyłamane są przed nim; a oto w onym rogu były oczy podobne oczom człowieczym, i usta mówiące rzeczy wielkie.
11. Tedym się przypatrywał, skoro się głos począł tych słów wielkich, które on róg mówił; przypatrywałem się, aż była ta bestyja zabita, i zginęło ciało jej, a podane było na spalenie ogniem.
12. Także i pozostałym bestyjom odjęta jest władza ich: bo długość żywota dana im była aż do czasu, a to do zamierzonego czasu.
19. Tedym pragnął wziąć sprawę o bestyi czwartej, która była różna od wszystkich innych, bardzo straszna, której zęby były żelazne, a paznogcie jej miedziane; która pożerała i kruszyła, a ostatek nogami swemi deptała.
20. Także o onych rogach dziesięciu, które były na głowie jej, i o poślednim, który był wyrósł, przed którym wypadły trzy; o tym rogu mówię, który miał oczy i usta mówiące wielkie rzeczy, a na wejrzeniu był większy nad inne rogi.
21. I przypatrywałem się, a oto róg ten walczył z świętymi, i przemagał ich;
23. I rzekł tak: Bestyja czwarta, czwarte królestwo znaczy na ziemi, które będzie różne od wszystkich królestw, a pożre wszystkę ziemię, a podepcze a pokruszy ją;
24. A dziesięć rogów to znaczy, że z królestwa onego dziesięć królów powstanie; a po nich powstanie pośledni, który będzie różny od pierwszych, i trzech królów poniży;
25. A słowa przeciw Najwyższemu mówić będzie, i święte najwyższych miejsc zetrze; nadto będzie zamyślał, aby odmienił czasy i prawa, gdyż wydane będą w ręce jego aż do czasu i czasów, i pół czasu.

Porównanie zwrotów i leksykon z ich opisem.

1/ czterdzieści i dwa miesiące;- aż do czasu i czasów, i pół czasu
   Wskazywany czas trzy i pół roku, taki sam czas, wskazują oba zwroty.
2/ występującą z morza;- występowały z morza
   Występować przed oblicze, front ludzi, tu wiernych religijnych, których oznacza słowo; „morze”.
3/ jakoby na śmierć zabitą;- aż była ta bestyja zabita
   Św. Jan widzi bestyię, jakby nieżywą, takie odnosi wrażenie, prorok Daniel, widzi ją zabitą.
4/ i moc wielką;- bardzo mocna


   Religia chrześcijańska, otrzymuje moc wielką w postaci imperium rzymskiego, wraz z ludźmi i terytoriami. Takiego wrażenia, olbrzymiej mocy bestii, doznaje również Daniel, gdy Bóg objawia Mu czwartą bestie, która jeszcze nie istnieje, ale powstanie w przyszłości. Kwestia nocnego widzenia, wyjaśnia sprawę, że ta bestia jeszcze nie istnieje. Stąd nie widzi jej w taki sam sposób jak trzy pierwsze, które są Mu objawione we śnie w nocy, tylko inaczej, we śnie w nocnym widzeniu.

5/ i rogów dziesięć, a na rogach jej było dziesięć koron  ;- A dziesięć rogów to znaczy, że
z królestwa onego dziesięć królów powstanie;


   Dziesięć rogów, symbolizuje dziesięć przykazań. W treści Apokalipsy, proces dowodowy, na słuszność takiego twierdzenia, jest ujęty w informacji kontekstowej zawartej w treści siedemnastego rozdziału. Tu wskazane dziesięć koron, są informacją kierunkową do tego procesu dowodowego.
   Potwierdza tę sprawę, zapis zawarty w widzeniu Daniela. Tu dziesięć rogów, oznacza powstanie dziesięciu królów. Korony i królowie to wartość wspólna, taka sama informacja jest w treści siedemnastego rozdziału Apokalipsy. Tu prorok Daniel jednoznacznie wskazuje, na powstanie królów, tam w Apokalipsie Św. Jan mówi, że ci królowie jeszcze swego królestwa nie wzięli, jednak wezmą na krótki czas.
6/ usta mówiące wielkie rzeczy;- o tym rogu mówię, który miał oczy i usta mówiące rzeczy wielkie.
   Informacje religii chrześcijańskiej w Apokalipsie a w widzeniu Daniela, Lucyfer, które wyraża się przy pomocy kapłanów w postaci zbioru informacji religijnych.
7/ walczyć z świętymi i zwyciężać ich;- a oto róg ten walczył z świętymi, i przemagał ich
   Chrześcijaństwo, zdominowało ludzi a tych, którzy nie zgadzają się z zasadami religii i postępowaniem kapłanów, zwalcza i pokonuje. Prorok Daniel, widzi jak Lucyfer poprzez kapłanów a w szczególności zakonników, zdominował ludzi prawych, którzy nie zgadzają się z całokształtem spraw tej religii.
8/ róg pośledni
   Dominacja Lucyfera, symbolizowana w postaci, rogu, który powstaje z chwilą, kiedy samozwańczy apostoł Paweł, wprowadza pierwsze formy manipulacji informacjami dotyczącymi Chrystusa.
9/ Tedym się przypatrywał
   Prorok Daniel miał objawione rzeczy, jakie czynił Lucyfer. W wielkich słowach kapłanów odnajdywał wpływ i wartości, które były Lucyfera.
10/ które on róg mówił
   Kapłani w zaślepieniu swej nieświadomości i w obliczu przyzwolenia wiernych, głoszą wolę Lucyfera.
11/ aż do czasu, a to do zamierzonego czasu.
   Tu prorok Daniel, widzi, że wszystkie religie będą istniały aż do czasów ostatecznych. Zwrot; „a to do zamierzonego czasu”, precyzuje jakość wyznaczenia czasu dni ostatecznych. Mówi, że Bóg dokładnie ten czas wskazuje a zarazem, mówi, że jest on ujęty w konkretnych ramach wydarzeń.
12/ bardzo straszna
   Religia chrześcijańska, to według widzenia proroka Daniela, sprawa bardzo straszna. Nie jest porównywalna z innymi, mimo, że te trzy wskazywane poprzednimi bestiami, również nie są święte.
13/ a po nich powstanie pośledni
   Ten róg, dodatkowy i bardzo aktywny wpływ Lucyfera powstaje, kiedy już przykazania są znane.
14/ odmienił czasy i prawa
   Tak napisany zwrot, określa kwestię działania Lucyfera na ziemi. Korzysta ze swego systemu manipulacji świadomością człowieka. Ma do dyspozycji armię kapłanów, może zmieniać i formować historię i zasady współżycia na ziemi.
15/ mającą siedm głów   
   Liczba siedem jest podstawowym kluczem Apokalipsy i nie tylko, pozwala określić pochodzenie wartości. Wszystkie postacie i sprawy, które są znamionowane tą liczbą, pochodzą z nieba. Siedmiogłowa bestia, również ma korzenie w niebie a to z racji, postaci Chrystusa, który jest źródłową postacią religii chrześcijańskich, Bestia siedmiogłowa, posiada silne uzasadnienie, które określa jej postać jako wskazanie na religie chrześcijańską. Ostatecznym dowodem jest liczba siedem, której przypisanie wskazuje źródło pochodzenia z nieba.
16/ imię bluźnierstwa
   Siedem głów bestii, to źródłowe wartości z nieba, na głowach imię bluźnierstwa, znamionuje, cały klimat wartości postępowania emocjonalnego wiernych religii. Smutny kult, tak w najogólniejszym skrócie można określić klimat religii chrześcijańskiej. Gdyby nie zmartwychwstanie, wszystkie nośne struktury wartości kultowych by się rozsypały. Ta chwila radości ze zmartwychwstania, nie równoważy, ogólnego klimatu żalu za grzechy, pokuty i smutnych modlitw. Wierni nie mają szans na spełnianie potrzeb Boga, które mogą być realizowane tylko w formie życia gdzie dominuje radość. Brak radości jest złą drogą życia człowieka, jeżeli kapłan podejmuje się pośrednictwa, między wiernym a Bogiem i dusz pasterstwa a poza tego typu deklaracjami nie czyni nic więcej, bluźni w kwestii wartości postępowania.
17/ dał jej smok moc swoję
   Bestia siedmiogłowa, otrzymuje moc od smoka. Czas w historii cesarstwa rzymskiego, kiedy na jego podwórzu rozwija się nowa religia, to walka nowej klasy kultu ze skostniałą kastową formą, która stała się hermetyczna. Istotna jest tu pomoc protektora i głównego zainteresowanego rozwojem nowego kultu. Lucyfer poprzez swoje ramie duchowe, tworzy wiele sytuacji motywujących do zwrócenia uwagi na nową religię. Powoli z sekty pawłowej, wyłania się religia, która w przeciągu kilku set lat zawładnie całym cesarstwem. A to za sprawą samego cesarza Konstantyna, który zmanipulowany objawieniami, postanawia oddać siebie i cesarstwo w piecze nowej religii. W taki sposób siedmiogłowa bestia otrzymała moc od smoka.
18/ stolicę swoję
   Wraz z oddaniem się cesarstwa rzymskiego w opiekę boską Boga chrześcijan, cesarz oddaje siebie na posługę wiernym tej religii. Przy okazji, tworzy sobie posadę papieża. Jego intencje są wynikiem dziwnego ciągu zdarzeń, jak mu się wydaje, wyjątkowo dla niego korzystnych a wynikających z wpływu mocy religii. Teraz już naturalną rzeczą jest sprawa stolicy w przyszłości apostolskiej, przecież Konstantyn jako papież a również cesarz, nie będzie się włóczył po świecie. W taki sposób smok oddał miejsce na stolicę apostolską w miejscu stolicy swojego imperium.
19/ moc wielką
   To, jaki prezent otrzymuje religia chrześcijańska, jest rzeczą nie do przecenienia. Przy atrybucie mocy wpływu duchowego, sterowanego ze strony protektora i władcy piekła, kult uzyskuje trzy kolejne. Stolicę wraz z głowa w postaci zmanipulowanego cesarza. Cały zdobyty przez imperium rzymskie teren wraz z przyszłymi duszami. A na koniec prawa religii o mocy statusu religii państwowej.
20/ Tedy się dziwowała wszystka ziemia
   W tym zwrocie wskazany jest czas wydarzeń, takich wydarzeń, które są opisane w treści proroctw. W słowie „tedy” jest ujęta informacja, która mówi, że wskazywane wydarzenia, są związane z opisywanym tu, w treści Apokalipsy tematem. Precyzyjnie ujmując tą kwestie, możemy wskazać takie wydarzenia, które opisane są w tym rozdziale.
   Poza opisem bestii, czyli religii, w trzecim wersecie, jest ujęty obraz tej religii w sytuacji, gdy ona zostanie publicznie osądzona. Ten osąd, jest opisany w słowach, „A widziałem jednę z głów jej, jakoby na śmierć zabitą;”, mówią one, że zostanie odkryty jakiś niewidoczny dla wiernych a niezgodny z zasadami Boga, aspekt działania religii. Jedna z siedmiu głów, to jest część, ogólnej wartości działania, religii chrześcijańskiej. Ta część zostanie ujawniona i opublikowana w  taki sposób, by każde miejsce na ziemi było w zasięgu dostępu do tej informacji.
   Tylko w taki sposób może się spełnić, wskazanie ujęte w słowach, „tedy się dziwowała wszystka ziemia”, ludzie na całej ziemi mogą się dziwić, gdy dowiedzą się o ujawnionym stanie rzeczy, związanej z błędami chrześcijaństwa i skutecznej obronie przed zarzutami.
   Ta obrona jest wykazana w słowach dwóch zwrotów; „która miała ranę od miecza, ale zasię ożyła.” i „ale rana jej śmiertelna uleczona jest”.
   Informacje ujęte w tych zwrotach, wskazują na sposób, w jaki ta „rana” zostaje zadana. Opisany tu miecz w kontekście do tematu, który dotyczy ataku na wartości postępowania religii, nie może być mieczem w dosłownej postaci.
   W pierwszym rozdziale Apokalipsy, jest wskazany instrument w postaci „miecza wychodzącego z ust Syna Człowieczego”. Miecz, który śmiertelnie rani religię, to słowa oceniające jej działanie.
   Jednak religia posiada wystarczającą moc, by obronić swoją pozycje w ocenach rzesz wiernych. Lucyfer tu, będzie jej w istotny sposób pomagał, te wszystkie działania są opisane w treści XII rozdziału.

   W konkluzji do tematu czasu, w jakim maja występować te wszystkie wydarzenia, należy przyjąć czas w rozwoju cywilizacji technicznej na ziemi, gdy powstanie globalnie dostępny rodzaj komunikacji publicznej. Takim publikatorem jest internet, jego powstanie i odpowiednio rozwinięte sieć, wskazują czas ostateczny.

21/ I kłaniali się onemu smokowi
   Wierni chrześcijańscy i wszyscy ludzie, do których nie przemawia informacja syna człowieczego o rzeczywistym stanie działania religii, będą uznawali jej racje i wielkość.
22/ kłaniali się też bestyi
   Będą w dalszym ciągu, składać hołd kultowy, według obowiązujących zasad i niezmiennie czynić nakazane w kulcie formy postępowania.
23/ moc nad wszelkiem pokoleniem i językiem, i narodem
   Chrześcijaństwo uzyskało władze i wpływ na ludzi z całego świata, zarówno tych małych- dzieci, jak i tych dużych a więc dorosłych. Opanowało większość narodów, które mówią wieloma językami.
24/ usta, mówiące wielkie rzeczy
   Ten rodzaj globalnej komunikacji i wszystkie inne media, będą wykorzystywane do obrony pozycji kościoła.
25/ widziałem drugą bestyję występującą z ziemi
   Z ziemi to znaczy z czeluści. Druga bestyjka w kontekście do tego, co symbolizuje pierwsza a więc, do ukazania postaci i wartości kultu religijnego, również będzie podobnym symbolem. Zwrot „występująca”, mówi; że tak samo, jak wartości religii chrześcijańskiej, które zostały odkryte, ukazane, „widziałem bestyję występującą z wody” inaczej mówiąc, postawione przed jej oblicze, tak samo wartości drugiej bestii, zostaną ujawnione w treści rozdziału.
   Bestia występująca z czeluści, to negatywne wartości zbioru postaci Lucyfera. Jego postać często jest porównywana z szatanem, inaczej władcę piekieł, można określić jako pana podziemi, albo czeluści. Zwrot, „widziałem drugą bestyję występującą z ziemi” mówi, poznałem oblicze szatana, który przybywa by bronić kościół.

26/ dwa rogi podobne Barankowym

   Ta postać, symbolizowana bestią o obliczu szatana, posiada dwa rogi, które są podobne do rogów, jakie posiada Baranek, postać wskazywana w treści Apokalipsy. Rogi te, nie są zwykłymi rogami, lecz symbolicznym przedstawieniem instrumentów, które swe umiejscowienie mają w koronie. Taki wniosek wynika z wartości wskazywanych rogów, jakie są przypisane postaci Baranka. Postaci, która w treści Apokalipsy, jest szeroko omawiana, z czego wynika, że ten Baranek to zbiór siedmiu członków rodziny Syna Człowieczego. Zarówno Syn Człowieczy, jego małżonka i pięcioro dzieci, są żyjącymi w fizycznej postaci ludźmi, nie mogą, więc posiadać typowych dla zwierząt rogów. Zarówno Syn Człowieczy jak i Królowa Dwunastu Gwiazd, dysponują takimi instrumentami uzyskanymi w związku z ich udziałem w Radzie Głównej Nieba.
   Wskazywane rogi, są symbolem, który musi odnosić się i do członków rodziny i do postaci symbolizowanej drugą bestią, której objawiane wartości są porównywane do cech szatana.
   Jedyną postacią, która odpowiada cechom zarówno tym pochodzącym z piekła, jak i tym z nieba jest postać Lucyfera. On poza tym, posiada w dyspozycji duszy dwa diademy, instrumenty umożliwiające szczególne działanie, które otrzymał żyjąc w niebie, podczas zasiadania w Radzie Głównej Nieba.
   Wskazanie na rogi, które posiada druga bestia, jest jednoznacznym dowodem na to, że symbolizuje ona, Lucyfera twórcę wszystkich religii.
27/ ale mówiła jako smok
   Efekt wpływu, jaki jest widoczny w religii, wskazuje, że nie może on pochodzić ze źródła barankowego, tylko z przyczyny działania stolicy apostolskiej. Tu spuścizna cesarstwa rzymskiego w postaci stolicy apostolskiej, jest widoczna jako negatywny wpływ.
28/ A wszystkiej mocy pierwszej onej bestyi dokazuje przed twarzą jej
  Instrumenty duchowe, jaki wytworzyły się z przyczyny potrzeb Lucyfera w zakresie wpływu na człowieka, tak działają by dodać mocy rannemu chrześcijaństwu. Jego wizerunek posiada moc oddziaływania na zmysły człowieka a wypowiedzi są zawsze korzystne.
29/ . A czyni cuda wielkie
   Istoty z negatywnego astralu, które służą Lucyferowi, powodują tak wielkie cuda i objawienia a zarazem o takim wyrazie światłości, że ludzie myślą o nich jako o cudach z nieba.
30/ I zwodzi mieszkających na ziemi przez one cuda
   Te wszystkie objawienia i niezwykłe zdarzenia, kapłani i ich nadgorliwi wierni, wskazują jako rzeczy pochodzące od Boga. Zaślepione rzesze wiernych jeszcze bardziej ufają przekazowi religii.
31/ która miała ranę od miecza, ale zasię ożyła
   Wizerunek religii chrześcijańskiej, osądzony słowami Syna Człowieczego, który pokazuje jej bluźnierstwo i służbę dla Lucyfera, mocno zachwieje fundamentami całego chrześcijaństwa. Dzięki pomocy ze świata duchowego, inspirowanej od Lucyfera, słowa od Boga, zostają przez trzy i pół roku, odrzucane przez świadomość zniewolonych wiernych.
32/ I dano jej
   Dużą moc działania i wpływu, uzyskują istoty astralne na zmysły wiernych.
33/ aby mogła dać ducha onemu obrazowi bestyi
   Ta moc jest niezbędna do utrzymania wizerunku iluzji w umysłach człowieka. Duchowe wartości, piastowane dwa tysiące lat, teraz będą jeszcze wzmacniane.
34/ i to sprawił,
   Działanie na wzmocnienie wizerunku całego kościoła, będzie skutecznie realizowane.
35/ którzy by się nie kłaniali obrazowi onej bestyi, byli pobici
   Przekonanie pośród wiernych o słuszności głoszonych zasad i praw, będzie tak głębokie, że nie dopuszczą do świadomości, żadnej krytyki skierowanej przeciwko religii. A formy uzależnienia i poddaństwa względem zasad religii jeszcze się wzmocnią.

   Wersety z Apokalipsy Św. Jana, które mówią o siedmiogłowej bestii i o rogach.

Obj. 13:1-18
                                   Pierwsza bestia.

1. I widziałem bestyję występującą z morza, mającą siedm głów i rogów dziesięć; a na rogach jej było dziesięć koron, a na głowach jej imię bluźnierstwa.
2. A ta bestyja, którąm widział, podobna była rysiowi, a nogi jej jako niedźwiedzie, a gęba jej jako gęba lwia; i dał jej smok moc swoję i stolicę swoję, i moc wielką.
3. A widziałem jednę z głów jej, jakoby na śmierć zabitą; ale rana jej śmiertelna uleczona jest. Tedy się dziwowała wszystka ziemia i szła za oną bestyją.
4. I kłaniali się onemu smokowi, który dał moc bestyi; kłaniali się też bestyi, mówiąc: Któż podobny bestyi? Któż z nią walczyć może?
5. I dane jej są usta, mówiące wielkie rzeczy i bluźnierstwa; dana jej też jest moc, aby władzę miała przez czterdzieści i dwa miesiące.
6. I otworzyła usta swoje ku bluźnierstwu przeciwko Bogu, aby bluźniła imię jego i przybytek jego, i tych, którzy mieszkają na niebie.
7. Dano jej też walczyć z świętymi i zwyciężać ich. I dana jej moc nad wszelkiem pokoleniem i językiem, i narodem.

                                      Druga bestia.
11. Zatem widziałem drugą bestyję występującą z ziemi, a miała dwa rogi podobne Barankowym; ale mówiła jako smok,
12. A wszystkiej mocy pierwszej onej bestyi dokazuje przed twarzą jej i czyni, że ziemia i mieszkający na niej kłaniają się bestyi pierwszej, której śmiertelna rana była uzdrowiona;
13. A czyni cuda wielkie, tak iż i ogień z nieba zstępuje przed oczyma ludzi na ziemię;
14. I zwodzi mieszkających na ziemi przez one cuda, które jej dano czynić przed bestyją, mówiąc obywatelom ziemi, aby uczynili obraz onej bestyi, która miała ranę od miecza, ale zasię ożyła.
15. I dano jej, aby mogła dać ducha onemu obrazowi bestyi, żeby też mówił obraz tej bestyi i to sprawił, aby ci, którzy by się nie kłaniali obrazowi onej bestyi, byli pobici.

                                         Pan Zastępów.

Offline

 

#19 2008-04-15 23:20:27

GRYF144

Ametyst

Zarejestrowany: 2007-08-06
Posty: 304

Re: Propozycja odpowiedzi na 100 trudnych pytań

odp.79.


Odpowiedź do piotr; od Pana zastepów.
Pozdrawiam i życzę każdemu,
by był taki jak ty,
może odrobinę radości dodać
i człowiek jest całkiem ok.


piort napisał; cyt.
„Jam czlowiek prosty z ziemii,
dostatecznie lepszy od anemii.”



Megi napisał:      

..Proszą cię byś odkrył jeszcze kawałek tego, rąbka tajemnicy...
Co powiesz o ósmym królu?     
„Uchyle Tobie malego rabka tajemnicy.”

" Tutaj wchodzi w gre rozum odznaczajacy sie madroscia:Siedem glow oznacza siedem gor, na wierzcholku ktorych siedzi niewiasta. I siedmiu jest krolow: pieciu upadlo, jeden jest , inny jeszcze nie nadszedl, ale gdy nadejdzie , ma na krotka chwile pozostac" Objawienie Zyda Jana 17:9,10

”Aby zrozumiec symbolike pozytywnych i negatywnych symboli uzytych w objawieniu Janowym ,trzeba zrozumiec inne symbole zawarte w innych wizjach Pism Hebrajskich(a ty probojesz roztrzaskac apokalipse bazujac na swojej "madrosci") Trzeba zrozumiec co wsrod owczesnych zydow one symbolizowaly.”

„Siedem glow tej dzikiej bestii oznacza siedem "gor" , czyli siedmiu "krolow". Obu tych symboli uzywa sie w Pismach Hebrajskich w odniesieniu do mocarstw politycznych.( Jiremijahu 51:24,25; Daniel 2:34,35,44,45). W Pismach Hebrajskich wymieniono szesc mocarstw majacych bezposredni wplyw na dzieje Ludu Bozego.”


„Ten fragment z Objawiennia Jana ktory pozwolilem sobie zacytowac u gory uzmyslawia mi powage czasow w ktorych sie znajduje . „”

”Co wyjawia nam na temat bestii zydowski pisarz Objawienia?”

„1 Egipt
2 Asyria
3 Babilon
4 Medo-Persja
5 Grecja
Do chwili gdy Jan otrzymal wizje , piec z tych ktore wymienilem powstalo i przeminelo.
6 Rzym
Natomiast w chwili gdy Jan spisywal wizje , Rzym dalej byl poteznym mocarstwem swiatowym. Dobitnie ujmuja to slowa "pieciu upadlo , jeden jest" „

”Ciekawe kto jest tym `innym krolem` ktory ma nadejsc na krotka chwile?”

Wyjaśnienie tej tak złożonej kwestii, która ujmuje sprawy wielu kluczowych postaci wskazanych w proroctwach, wymaga mądrości, ale nie tylko, człowiek mądry, musi jeszcze użyć logiki, tej jednoznacznej a zarazem prostej i źródłowej dla każdego słowa; to jest mądrość.

Wersety związane z tematem; mądrości, siedmiu głów, siedmiu gór, niewiasty, siedmiu królów, króla ósmego, bestii siedmiogłowej i drugiej bestii.


   1/ mądrość; Tak czytaj pisma święte, by być w zgodzie z nakazami Boga, niczego nie ujmuj i nie dodaj niczego.
   2/ siedem głów; słowo siedem, jest kluczem numer jeden, który służy do odczytywania wszystkich proroctw przekazanych od Boga. Sprawa, która jest znamionowana słowem siedem, pochodzi z nieba. Przykład; Siedmiogłowa bestia, symbol w części postaci określony słowem siedem, część ta dotyczy jej głów. Bestia posiada siedem głów, to oznacza, że te głowy mają swą źródłową wartość, która pochodzi z nieba.
   Głowa z natury jest istotą każdej postaci, tu pochodzenie siedmiu głów z nieba, określa wszystkie wartości związane z Chrystusem, On pochodzi z nieba. Jest pierwszą postacią w historii ziemskiej cywilizacji, której takie pochodzenie można przypisać.
   Ilość głów wskazywana jako siedem, nie jest odnośna w stosunku do ich faktycznego stanu, słowo siedem jako klucz nie posiada wartości liczebnika.
   Chrystus jako syn Boga, wnosi do religii chrześcijańskiej wraz ze swoją postacią, źródło z nieba.
   Siedem głów, ten zwrot w stosunku do wartości otwieranej kluczem słowa siedem, oznacza, że siedmiogłowa bestia to religia chrześcijańska. Żadna inna spośród ziemskich religii nie ma tak jednoznacznie wskazanego pochodzenia.
   3/ siedem gór; Góry w kontekście ich wartości pochodzących z nieba symbolizują biskupstwa.
   4/ niewiasta; Stolica Apostolska, określenie rodzaju żeńskiego, wskazujące męska władzę kościoła katolickiego, zastosowane w celu zaszyfrowania tekstu Apokalipsy.
   5/ siedmiu królów; Słowo siedem wskazuje na pochodzenie tych królów z nieba. W stosunku do pełnionej funkcji głowy kościoła katolickiego, papież może być określany jako król mający źródło swojej władzy w niebie. Siedem nie spełnia wskazania ilościowego tych postaci, jedynie mówi o pochodzeniu ich władzy, która notabene została sprzeniewierzona. Takie wskazanie zdrady wartości chrystusowych, jest określone wartościami przydanymi stolicy apostolskiej, gdzie w treści Apokalipsy jest ona określona jako wszetecznica.
   6/ Król ósmy; Pochodzi z tych siedmiu, takie wskazanie jest ujęte w treści 11 wersetu XVII rozdziału Apokalipsy. Nie może być lepszej rekomendacji, wartości króla siódmego, są ściśle połączone z wartościami papieży.
   7/ Siedmiogłowa bestia; Oblicze religii chrześcijańskiej, które zostaje obnażone z przyczyny ataku mieczem – słowem. Zwrot z 1wersetu XIII rozdziału Apokalipsy; cyt. „I widziałem bestyję występującą z morza, mającą siedm głów”, wskazuje jednoznacznie, że występując przed front wiernych odkrywa ona swoje oblicze.
   8/ Druga bestia; Król ósmy, który jest z tych siedmiu a więc jest z wspólnoty wartościowej papieży, występuje z ziemi, inaczej z czeluści piekielnych.


Obj. XIII


1. I widziałem bestyję występującą z morza, mającą siedm głów i rogów dziesięć; a na rogach jej było dziesięć koron, a na głowach jej imię bluźnierstwa.
11. Zatem widziałem drugą bestyję występującą z ziemi, a miała dwa rogi podobne Barankowym; ale mówiła jako smok,



Obj. XVII


5. A na czole jej było imię napisane: Tajemnica, Babilon wielki, matka wszeteczeństw i obrzydliwości ziemi.
7. I rzekł mi Anioł: Czemuż się dziwujesz? Ja tobie powiem tajemnicę tej niewiasty i bestyi, która ją nosi, która ma siedm głów i dziesięć rogów.
8. Bestyja, którąś widział, była, a nie jest, a ma wystąpić z przepaści, a iść na zginienie; i zadziwią się mieszkający na ziemi, (których imiona nie są napisane w księgach żywota od założenia świata), widząc bestyję, która była, a nie jest, a przecię jest.
9. Tuć jest rozum mający mądrość: Te siedm głów są siedm gór, na których ta niewiasta siedzi.
10. A królów jest siedm, pięć ich upadło, a jeden jest, inszy jeszcze nie przyszedł, a gdy przyjdzie, na mały czas musi trwać.
11. A bestyja, która była a nie jest, toć jest ten ósmy, a jest z onych siedmiu, a idzie na zginienie.

W kwestii, która ujmuje sprawę siedmiu królów, jedną z najistotniejszych informacji jest ta, którą wskazuje zwrot z 11 wersetu w. XVII rozdziale, Obj. Św. Jana; cyt. „toć jest ten ósmy, a jest z onych siedmiu”.
   Tak przedstawiona sprawa, określa ściśle ramy naszego pola działania. Postacie siedmiu królów, muszą w jakimś aspekcie własnych wartości, odpowiadać charakterowi, który jest przypisany królowi ósmemu.


                                           Król ósmy.

   Najważniejsza informacja (z pośród wszystkich istniejących), jaka wskazuje na symbol odnoszący się do cech króla ósmego, jest ujęta w tekście 11 wersetu XVII rozdziału Apokalipsy; cyt. „A bestyja, która była a nie jest, toć jest ten ósmy”.
   Wskazując na postać króla ósmego, werset opisuje bestię, której cechy, są symbolicznym wskazaniem, cech króla ósmego.
   Zwrot określający okoliczności, w jakich możemy rozpoznać króla ósmego, jest zawarty w słowach; cyt. „A bestyja, która była a nie jest”. Słowa te mówią, że bestia jako symbol króla ósmego, w jakimś okresie czasu objawiła swoje działanie na ziemi, jest ono rozpoznawalne, lub odczuwalne.



            Król ósmy – Bestia druga.

Obj. XVII


11. A bestyja, która była a nie jest, toć jest ten ósmy, a jest z onych siedmiu, a idzie na zginienie.
Obj. XIII
1. I widziałem bestyję występującą z morza, mającą siedm głów i rogów dziesięć; a na rogach jej było dziesięć koron, a na głowach jej imię bluźnierstwa.
11. Zatem widziałem drugą bestyję występującą z ziemi, a miała dwa rogi podobne Barankowym; ale mówiła jako smok,

   Król ósmy, symbolizowany postacią bestii drugiej, jest związany z siedmiogłową bestią. Ta z kolei, wskazuje ścisły związek z religią chrześcijańską, której pochodzenie jest określone, kluczem słowa siedem. Z kolei bestia druga, jako król ósmy, jest przedstawiana w szczególny sposób. W pierwszym rzędzie, określone jest, jej pochodzenie wskazywane jako pochodzenie z czeluści piekielnych. Zwrot z 11 wersetu XVII rozdział Apokalipsy, „Zatem widziałem drugą bestyję występującą z ziemi”, obrazuje odkrycie oblicza Lucyfera.


   
Obj. 13:1-18

1. I widziałem bestyję występującą z morza, mającą siedm głów i rogów dziesięć; a na rogach jej było dziesięć koron, a na głowach jej imię bluźnierstwa.
11. Zatem widziałem drugą bestyję występującą z ziemi, a miała dwa rogi podobne Barankowym; ale mówiła jako smok,


   Te dwa wersety wskazują na występowanie – działanie na ziemi kultu symbolizowanego siedmiogłową bestią i Lucyfera, symbolizowanego bestią drugą.
   Miejsce pochodzenia u obu bestii jest zdecydowanie różne, pierwsza występuje z morza, druga z ziemi.
   W treści wersetu z XV rozdziału Apokalipsy, jest zawarta informacja, która świadczy, że wody to ludzie; zwrot cyt. „Wody, któreś widział, …, są ludzie”, są to społeczności, pośród których siedzi wszetecznica, narody z całego świata.
15. I rzekł mi: Wody, któreś widział, gdzie wszetecznica siedzi, są ludzie i zastępy, i narody, i języki.



      W takim kontekście, morze, jako duży zbiór wody, symbolizuje ludzi lub społeczność. Pierwsza bestia, zwana siedmiogłową, występuje przed społeczność, odkrywając swoje oblicze. Taka informacja jest, zawarta w treści 1 wersetu XIII rozdziału Apokalipsy; cyt. „I widziałem bestyję występującą z morza”
   Druga bestia występuje z ziemi, brak odniesień do tego miejsca - symbolu, z którego występuje druga bestia, wskazuje na taki jego charakter, jaki jest uznany dla ziemi w związku z właściwymi okolicznościami, w społeczności człowieka. W kontekście do postaci bestii i wskazania zawartego w słowach ujętych w 11 wersecie XIII rozdział Apokalipsy;.„Zatem widziałem drugą bestyję występującą z ziemi”, możemy odczytać informacje świadczące o jej charakterze.
   Miejsce skąd ona pochodzi, wskazane jako „dom” bestii, tu ziemia, ma przypisane wartości w postaci czeluści, w klimacie tematu Apokalipsy, czeluści piekielnych. Określenie; „bestia występująca z ziemi”, tu będzie znaczyło tyle, co, „występujący szatan”[/b]
[b]10. A królów jest siedm, pięć ich upadło, a jeden jest, inszy jeszcze nie przyszedł, a gdy przyjdzie, na mały czas musi trwać.
  -10 Papieże to królowie ziemscy, którzy mają swoje korzenie w niebie, takie pochodzenie wskazuje klucz słowa siedem w określeniu wartości chrześcijaństwa, poprzez symbol „siedmiogłowa bestia”. Nie jest tu, istotna ilość papieży, klucz wskazuje wszystkich, jest ich siedem, to oznacza, że pochodzą z wartości chrystusowych.
   Podział liczbowy, który mówi, że pięciu już nie żyje i są określeni jako upadli, to są wszyscy papieże, którzy piastowali ten urząd. Wszyscy, którzy nie żyją, upadli, czyli nie postępowali zgodnie z wolą Boga. Upadek oznacza wręcz, że postępowali wbrew potrzebom Boga. Obecnie żyje i króluje przedostatni papież a ostatni będzie królował przez okres pół roku.
   Taka informacja, która wskazuje obecnie królującego papieża jako przedostatniego, świadczy, że żyjemy w czasach ostatecznych.


                                         Pan Zastępów.

Offline

 

#20 2008-04-28 21:28:31

GRYF144

Ametyst

Zarejestrowany: 2007-08-06
Posty: 304

Re: Propozycja odpowiedzi na 100 trudnych pytań

Pytanie:  Przekazuję też pytanie old spirit'a: "Wyjaśnisz sprawę Graala?"

Odp.80.




Grall; - naturalny.

  Naturalna skała, która posiada taką budowę krystaliczną, by jej promieniowanie kształtu wywołało efekty w zakresie takich odczuć człowieka, które są przypisane wpływowi gralla.
   Specyficzne promieniowanie skały, wskazywanej jako grall, jest wynikiem, takiej formy jej budowy, gdzie krystaliczna konstrukcja skały, składa się z krzemianów posiadających kształt, proporcjonalnych czworościanów.
   Forma czworościanów, które posiadają postać proporcjonalną, jest pierwszym warunkiem na drodze powstawania formacji skalnej, odpowiedniej dla spełnienia cech gralla.
   Kolejnym warunkiem jest, odpowiednie środowisko fizyczne, podczas formowania się skały. Gdy płynna masa zastyga a w jednym miejscu zgrupuje się odpowiednia ilość proporcjonalnych krzemianów, musi dodatkowo, być spełniony warunek odpowiedniego ciśnienia i wiru.
   Gdy ciśnienie będzie zbyt duże, proporcjonalne kryształki krzemianów, zostaną zbyt ściśle ze sobą połączone. Formacja skalna nie uzyska proporcji właściwych „grallowi”. Odpowiednie ciśnienie pozwoli, na takie zespolenie kryształków krzemianowych, które wytworzą przestrzenną strukturę geometryczną. By taka przestrzenna struktura, była rozłożona sferycznie, niezbędny jest wpływ ostatniego czynnika, wirowania płynnej, ale już stygnącej masy.
   Te trzy czynniki; proporcjonalne kryształki krzemianów, odpowiednie ciśnienie i odpowiedni wir stygnącej masy, pozwolą na powstanie skały, która w swojej strukturze, będzie posiadała, przestrzenie rezonujące.
   
   Przestrzeń rezonująca występuje w bardzo wielu kryształach, jednak ta, która przyczynia się do szczególnego promieniowania skały „gralla”, musi mieć ściśle określone parametry swojego kształtu.
   Przestrzeń rezonująca o takich parametrach, będzie odpowiadała w swym kształcie proporcjom Arki Przymierza, które to proporcje, Mojżesz otrzymał od Boga.
   Jeżeli wir stygnącej masy będzie przebiegał w takich warunkach fizycznych, które wymuszą zmianę jego położenia w przestrzeni, skała uzyska sferyczną przestrzenną budowę. Cechy takiej krystalicznej budowy skały, będą zgodne z wartościami promieniowania odpowiadającemu „grallowi”.
   W takim przypadku, kształt rezonatora będzie posiadał formę trzech, proporcjonalnie połączonych, wspólną przestrzenią, brył o proporcjach Arki Przymierza. Powstanie rezonator o kształcie potrójnej Arki Przymierza a formacja krystaliczna skały będzie posiadała, budowę symetryczną w całym swoim sferycznym kształcie.

                                   Pan Zastępów.

Offline

 

#21 2008-05-02 00:53:41

GRYF144

Ametyst

Zarejestrowany: 2007-08-06
Posty: 304

Re: Propozycja odpowiedzi na 100 trudnych pytań

Odpowiedź: 81

pt. Najnowsza teoria dotycząca czasu zbudowania piramid i sfinksa w Gizie.


Dotyczy tez pytania xary: Ile lat liczy sfinks?



Warszawa 2008 05 01

   Teoria, która dowodzi, że Sfinksa i piramidy zbudowano kilkadziesiąt tysięcy lat temu.

   Widoczne na zdjęciu Sfinksa, wyżłobienia skalne spowodowane oddziaływaniem powierzchni wody, świadczą o tym, że wiek tej rzeźby nie może być krótszy, niż 24 tysiące lat.

http://img259.imageshack.us/img259/4812/zdiencie1bv6.png




   Fot. nr 1. Widoczne wyżłobienia na rzeźbie Sfinksa.

   Takie wyżłobienia, pozostawia woda równo z powierzchnią zbiornika. Tu widzimy szczególną cechę tych wyżłobień, nie są one równoległe względem siebie a co jest najistotniejsze, poziom wody w czasie, gdy ona te żłobienia wykonywała, nie był zgodny z poziomem samej rzeźby.
   Również poziom piramid, które posiadają taki sam poziom jak rzeźba Sfinksa nie jest zgodny z poziomami powierzchni wody w czasie, gdy ta żłobiła skałę, z której został wykonany Sfinks.
   Inny poziom piramid i Sfinksa, niż płaszczyzna wody w czasie żłobienia skały, mówi jednoznacznie; poziom terenu, na którym są zbudowane te konstrukcje, musiał zmieniać swoje położenie w określonych odstępach czasu.
   Przynajmniej dwie takie zmiany położenia terenu a co z tym się wiąże, całego kontynentu Afryki, musiały się odbyć po wykonaniu tych konstrukcji.

   Znana jest sprawa, związana ze zmianą biegunów magnetycznych naszej planety. Takie wydarzenia mogą nastąpić w określonych odstępach czasu. Ten czas z kolei, związany jest z przechodzeniem naszego układu słonecznego przez punkty biegunowe galaktyki. W okresie czasu, który jest zbliżony do dwunastu tysięcy lat, nasz układ słoneczny przechodzi kolejno przez jeden a następnie przez przeciwny biegun galaktyki.
   Każde takie przejście, może spowodować tak silne erupcje na powierzchni słońca, które z kolei przyczynią się do zmiany biegunów na naszej planecie. Zmiana pola magnetycznego nie jest regułą w każdym cyklu określonym dwunastoma tysiącami lat.
   Zmiana położenia płaszczyzny kontynentu, może być spowodowana tylko taką przyczyną. Te dwie zmiany położenia terenu, na którym leży Giza to minimum dwa razy po 12 tysięcy lat, przy założeniu, że poprzednie cykle astronomiczne skutkowały zmianą biegunów i poruszeniem się całego terenu Afryki.
   W innym przypadku, Sfinks i piramidy muszą być o wiele dziesiątek tysięcy lat starsze niż wskazywany moją teorią czas minimalny, 24 tysiące lat.

   Takich żłobień, jakie widzimy na rzeźbie Sfinksa, nie widać na konstrukcji piramid. Kolejne poziomy powierzchni wody, są wypisane na Sfinksie do wysokości jego brody a ta jest ulokowana poniżej poziomu terenu, na którym są posadowione piramidy. Z tej przyczyny powierzchnia piramid nie była poddawana tego typu erozji.
   Ktoś może powiedzieć, że w tym czasie piramid jeszcze nie było, że zostały pobudowane po ostatniej zmianie biegunów magnetycznych planety. Według mnie, stan erozji powierzchni piramid i konstrukcji Sfinksa, świadczy, że te wszystkie konstrukcje posiadają podobny wiek.

http://img259.imageshack.us/img259/9524/zdiencie2sd4.png



   Fot. nr 2. Widoczna erozja do wysokości brody Sfinksa i dobry stan jego głowy.
  Głowa Sfinksa, jest w bardzo dobrze zachowanym stanie, w dużo lepszym, niż jego pozostała część rzeźby, która była poddawana wpływowi wody. Porównując stan erozji Sfinksa w stosunku do stanu erozji piramid, widzimy dużo większe zniszczenia na powierzchni piramid. Taki ich stan oznacza, że nie mogą one, być młodsze od Sfinksa.

   Wiek Sfinksa i piramid, który określiłem jako minimalny, na 24 tysiące lat, jest prawdopodobnie wielokrotnie dłuższy. Charakterystyczne wyżłobienia na powierzchni rzeźby Sfinksa, nie są równoległe względem siebie. Takie ich położenie, świadczy o zmianie poziomu terenu w kolejnych cyklach przechodzenia naszego układu słonecznego przez bieguny galaktyki.
   Około dziesięć metrów wysokości rzeźby, które są pokryte wyżłobieniami świadczy o zmianie poziomów oceanów na ziemi. Takie duże zmiany, musiały mieć szczególne przyczyny, prawdopodobnie były to kolejne zmiany związane z kolejnymi cyklami astronomicznymi przechodzenia słońca przez bieguny galaktyki.
   Biorąc pod uwagę fakt, że każde takie przejście to czas około dwunastu tysięcy lat, to można przyjąć, że wystąpiło ich kilka.
   Pośród tych kilku przypuszczalnych cykli, wystąpiły przynajmniej dwa, które skutkowały zmianą położenia terenu. Dowodzą tego różnice w ułożeniu wyżłobień, nie są one wszystkie pomiędzy sobą równoległe.
   
                                      Pan Zastępów współpraca K12G.

Offline

 

#22 2008-05-02 17:28:01

GRYF144

Ametyst

Zarejestrowany: 2007-08-06
Posty: 304

Re: Propozycja odpowiedzi na 100 trudnych pytań

Pytania dot. Sfinksa. [FŻP]

sceptnick:


To jakieś kompletne bzdury. Zalecam postudiowanie podstawowych pojęc z zakresu petrografii, takich jak struktura, tekstura i skład mineralny, z sedymentologii, takich jak warstwowanie, uławicenie, spoiwo, wietrzenie fizyczne i chemiczne oraz co nieco nt. materiału, z jakiego budowano obiekty w Starożytnym Egipcie, w tym Sfinksa i Piramid w Gizie. Proponuję też nie wpychac Ziemi w jakieś bieguny Drogi Mlecznej, bo Ziemia znajduje się w peryferyjnej częsci jednego z ramion galaktycznej "spirali". Proponuję także rzucic okiem na wyniki pomiarów magnetycznych w poprzek ryftów oceanicznych oraz datowanie takich zdarzeń, jak incydenty i epoki magnetyczne. Zalecałbym zajęcie się najpierw literaturą faktu, a nie fikcją, o ile nie zaznacza się wyraźnie na początku tekstu, że jest to własny pomysł autora na bajkowe wizje rzeczywistości. EOT

--  --     --         --             --


Odpowiedź do sceptnick;

1 i 2 część postu.natomiast pkt.1.2.3. odp. do wszystkich- dalszy cią teorii.



Przytoczyłeś zbiór terminów cyt. „petrografii, takich jak struktura, tekstura i skład mineralny” „sedymentologii, takich jak warstwowanie, uławicenie, spoiwo, wietrzenie fizyczne i chemiczne” oraz nieco na temat, „materiału, z jakiego budowano obiekty w Starożytnym Egipcie, w tym Sfinksa i Piramid w Gizie.”
   Używanie terminów naukowych nie zwalnia z logicznego myślenia i rzetelnej oceny sprawy. Twierdzenie, którego użyłeś, cyt. „To jakieś kompletne bzdury” określa całokształt teorii, jako bzdurę. Jednak człowiek mądry nawet, jeżeli mu się nie opacznie wymsknie głupota, stara się ją w jakiś sposób naprawić.
   Bez wątpienia uczyniłem błąd w stwierdzeniu, które mówi o przechodzeniu układu słonecznego przez biegun galaktyczny. Układ słoneczny przechodzi dwukrotnie, przez płaszczyznę o nasilonym oddziaływaniu magnetycznym, która występuje w każdym polu magnetycznym, również galaktyki. Taka płaszczyzna, jest położona w osi biegunowej, stąd moje przejęzyczenie.
   Mam nadzieję, że Ty również, rozumiesz swoją gafę. W pierwszej kolejności, poznaj sprawę a dopiero potem ją oceniaj. I możesz mi wierzyć, że istotną rzeczą jest rzetelna ocena i poznanie faktów.
   Faktem nr 1. jest; sprawa materiału, z jakiego wykonano Sfinksa, jeżeli nie wiesz, to Ci podpowiem; z macierzystej skały w miejscu gdzie stoi, rzeźba Sfinksa, jest ona monolitem wraz z całym skalnym terenem Gizy, na którym stoją piramidy.
   Jest to bardzo istotny fakt dla mojej teorii. Niezgodność jego osi pionowej z poziomem wyżłobień jest informacją, którą każdy, kto chce się w tym temacie wypowiedzieć, musi brać pod uwagę. W innym przypadku, wypowiedzi są gołosłowne i ukazują człowieka, który w najlepszym przypadku, dopiero dąży drogą do mądrości.
   Faktem nr 2. jest; taka sama oś pionowa Sfinksa i piramid, te wszystkie obiekty nie zmieniły wzajemnego położenia. Jednak wyżłobienia na Sfinksie pokazują zmiany w położeniu całego masywu skalnego. Jest to niezaprzeczalny istniejący fakt a pomijanie go, to objaw braku dobrej woli w kwestii wyjaśnienia tajemnicy czasu budowy obiektów w Gizie.
   Faktem nr 3. jest; wysokość n.p.m. wzniesienia, Gizy, która wynosi ponad 90m a Nil płynie ponad 30m niżej, niż stoi Sfinks. Takie położenie Sfinksa, eliminuje możliwość by te wyżłobienia uczyniły wylewy Nilu, lub woda morska. Faktem jest, że one istnieją i kolejnym faktem jest, że uczyniła je woda.
   Teraz należy odpowiedzieć na pytanie, kiedy i jak woda wyżłobiła rzeźbę Sfinksa?
   W czasie ostatnich dwunastu tysięcy lat, nie było takich uwarunkowań terenowych. Jeżeli cofniemy się w czas przed ostatnim potopem, który był dwanaście tysięcy lat wstecz, to nie możemy wykluczyć, odpowiednich możliwości do takiego działania wody na Sfinksa.
   Jednak w takich warunkach, gdzie woda posiada poziom Sfinksa nie można było wykonać rzeźby. Musimy się cofnąć o kolejne dwanaście tysięcy lat, w czas przed poprzedni potop. W tamtym czasie mogły wystąpić odpowiednie warunki do wykonania Sfinksa, ale jest to czas minimum dwudziestu czterech tysięcy lat wstecz.

   Mam nadzieją, ze Twoja wiedza teoretyczna pozwoli Ci, na prowadzenie praktycznego i rzeczowego działania myślowego.

   Pozdrawiam Pan Zastępów.

Offline

 

#23 2008-05-09 22:57:06

GRYF144

Ametyst

Zarejestrowany: 2007-08-06
Posty: 304

Re: Propozycja odpowiedzi na 100 trudnych pytań

Old Spirit
82. Gryf - Święta Geometria jak zdążyłem zauważyć jest podstawą budowy struktury materii, jaką rolę pełnią w tym temacie tzw. "bryły platońskie"?



   82/ Odp. Gryf144 do Old Spirit.

   Platon w mistrzowski sposób ukazuje tak ważne kwestie, jak odniesienie ciała stałego do figur geometrycznych, czy materii do całostek, form geometrycznych o idealnych proporcjach.
   Cyt. „Platon uznawał bowiem, że materia zbudowana jest z całostek i nie jest podzielna, a całostki te mają charakter idealny. Nie są bowiem ciałami stałymi, lecz figurami geometrycznymi”.
   W treści tego cytatu, są ujęte wskazania, które mówią o całostkach, materii i ciałach stałych. Materia zbudowana z całostek o idealnym charakterze, jak również w takiej postaci, która jest niepodzielna, to źródło, z którego w procesie ewolucji, powstała materia i życie wszechświata.
   Te całostki o idealnym charakterze, to nic innego jak czworościany, idealnego charakteru pierwociny materialnych form przestrzennych. Bryła czworościanu, jako jedyna z wszystkich brył posiada tyle samo wierzchołków ile ścian. Łącząc się wzajemnie wierzchołkami, tworzy przestrzeń geometryczną materii zbudowaną z całostek.
  Materia jednorodna konstrukcyjnie, utworzona ze zbioru czworościanów nie jest jednorodna w kwestii zagęszczenia masy tej materii. Taka niejednorodnie rozłożona, masa materii w przestrzeni, daje możliwość do zmiany stanu fizycznego tego środowiska a co za tym idzie, przyczynia się do aktywacji procesów ewolucji.
   Konstrukcja geometryczna materii, która powstaje z czworościanów połączonych wierzchołkami, posiada formę przestrzenna o szczególnym charakterze i kształcie. Objętość czworościanów w utworzonej przez nich przestrzeni, zajmuje jedynie 1/6 całej objętości tej przestrzeni. Jej kształt ukazuje naturalnie wygenerowane w trakcie powstawania przestrzeni, ośmiościany regularne, które w klasyfikacji brył platońskich, są na drugiej pozycji.
  Te ośmiościany powstają jako formy wtórne, ich krawędzie i ściany, są krawędziami i ścianami czworościanów, brył, które tę przestrzeń tworzą. Istniejące po utworzeniu przestrzeni formy o kształcie ośmiościanów wypełniają swoją objętością, wolne miejsca w utworzonej przez czworościany przestrzeni.

   Z wszystkich pięciu brył platońskich, tylko sześcian posiada cechy, które pozwalają mu wypełnić całą przestrzeń. Jednorodnej wielkości sześciany, połączone ścianami wypełnią przestrzeń, same z kolei nie będą powielać własnej przestrzeni.
   Efekt powstawania bryły wtórnej w postaci ośmiościanów, podczas tworzenia przestrzeni złożonej z czworościanów, to swoistego rodzaju tworzenie się formy geometrycznej, która wypełni przestrzeń w taki sposób, jak sześcian.
   Taka forma przestrzenna, jest zbiorem trzech brył, dwóch czworościanów i ośmiościanu, przy czy jeden z czworościanów jest obrócony wierzchołkiem do dołu.
   Powstawanie materii w przestrzeni form geometrycznych o takiej konstrukcji, pozwala na szerokie możliwości twórcze w zakresie, życia ewolucyjnego wszechświata.
   
   Jak istotna dla ewolucji i życia człowieka jest ta forma świadczy, pozycja siedzącego Buddy, która wskazuje na taka formę przestrzenną Gdy proporcjonalnie będziemy powiększali wskazywaną figurę, to w zakresie odpowiadającym parametrami człowiekowi, postać siedzącego Buddy, wypełni jej przestrzeń.

   Gdyby konstrukcja geometryczna materii w przestrzeni była zbudowana z sześcianów, to jej predyspozycje do powstawania nowych form byłyby ograniczone. Ograniczenia wynikałyby z prostej i jednorodnej budowy sześcianu. Bryła, która powstaje w przestrzeni czworościanów, a którą nazwałem, jednostką przestrzeni wszechświata, jest w tym względzie bardzo obfitym zbiorem geometrycznym.
   Występują w konstrukcji tej bryły, kąty proste, zwarte i rozwarte a dwie z jej dwunastu zewnętrznych ścian, posiadają kąt wewnętrzny rozwarty. Wszystkie jej ściany są trójkątami równobocznymi, niesymetrycznie usytuowanymi na powierzchni bryły, która spełnia cechy, powielarnej jednostki przestrzeni wszechświata.
   Ta bryła posiada trzynastą ścianę w postaci trójkąta równobocznego, którą uzyskuje wraz z konstrukcją pierwotnego czworościanu. Drugi obrócony czworościan i ośmiościan, są formami wtórnymi powstającej przestrzeni geometrycznej materii.

   Taką przestrzenną bryłę w formie czworościanu opisał Platon, wskazując na jej cechy jako całostki, która z kolei w postaci zbioru form geometrycznych tworzy niepodzielną materię.
Ta materia według Platona nie jest w postaci ciała stałego, tylko w postaci form geometrycznych.

   Trafność sformułowania opisu przestrzeni i jej konstrukcji, jest u Platona bezwzględnie najwyższej miary. Precyzyjnie określił konstrukcję przestrzeni wszechświata na etapie, gdy jego środowisko fizyczne jest przygotowane, do zainicjowania procesu ewolucji.
   Taką przestrzeń w zakresie jej tworzenia, zarówno, z jakiego materiału i w jakiej postaci, opisałem w postach dotyczących budowy wszechświata. Nadmienię, że z opisem brył platońskich zetknąłem się pierwszy raz, kilka tygodni temu.

                                       Pan Zastępów.

Offline

 

#24 2008-05-15 21:56:01

K12G

Szmaragd

Zarejestrowany: 2007-03-29
Posty: 615

Re: Propozycja odpowiedzi na 100 trudnych pytań

83. Pytanie: Old Spirit

   Jeśli mamy do czynienia z materią, nawet  w początkowym stadium jej tworzenia (ewolucji), to zapewne posiada ona jakąś masę. W jaki sposób program ewolucji działa poprzez powielanie się pierwocin materii w związku z oddziaływaniem masy?
   Jaki związek może mieć tworzenie się podstawowych, pierwotnych struktur materii w odniesieniu do pięciu brył platońskich z masą tejże materii? czy bryły geometryczne jako pierwociny materii posiadają jakąś masę i w jaki sposób oddziałuje ona na inne elementy (bryły?)?


83/ Odpowiedź: Gryf 144

„Jeżeli mamy do czynienia z materią, nawet w początkowym stadium jej tworzenia (ewolucji), to zapewne posiada ona jakąś masę.”
   Każda materia posiada masę własną, materia zbudowana z całostek wskazywanych przez Platona również. Platon nie opisuje procesu, w jakim powstają czworościany, również nie określa charakteru ośmiościanu jako formy wtórnej, wskazuje jedynie na istnienie takich form w budowie pierwotnej materii.
  W procesie powstawania materii muszą zaistnieć warunki fizyczne, które zabezpieczą pożądaną formę, jej budowy krystalicznej. Każda istniejąca postać materialna, wyewoluowana we wszechświecie posiada konstrukcję krystaliczną. W jednych przypadkach dostrzegalną w innych nie. W tych nierozpoznanych, struktury krystaliczne są zbyt małe, stąd nie są widoczne.

  Materia i jej budowa szczególnie ta, jaką wskazuje Platon, musi spełniać cechy form krystalicznych i dla niej właściwej masy własnej. W tym miejscu niezbędne jest usystematyzowanie informacji związanych z tworzeniem lub ewolucją materii, jak również jej masy.
  Wszechświat posiada dwa rodzaje środowiska fizycznego; środowisko bierne i środowisko podlegające procesowi ewolucji.

Bierne środowisko fizyczne, przestrzeni wszechświata.



  Rodzaj bierny jest środowiskiem, które posiada przestrzeń wypełnioną taką materią i w takiej formie jej budowy, jaką wskazuje Platon,

Cyt. „materia zbudowana jest z całostek i nie jest podzielna, a całostki te mają charakter idealny.”

Materia niepodzielna występuje w środowisku fizycznym, które nie zmienia swojego stanu. Forma budowy materii, której przestrzeń składa się z idealnych całostek, (mikro zbiorów) oznacza, że jest ona jednorodna.
   Środowisko fizyczne, które posiada identyczne cechy z tymi wskazanymi przez Platona, opisałem w budowie wszechświata, gdy jeszcze nie znałem opisów brył Platońskich.
   W stosunku do form geometrycznych, jakie opisał Platon i wskazania rodzaju materii, środowisko bierne, zgodne ze wskazaniami Platona w pełni odpowiada cechom, które tam wykazałem. Posiada ono, formę budowy materii w postaci czworościanów i ośmiościanów foremnych. Wskazany w mojej teorii stan fizyczny przestrzeni wszechświata, jest środowiskiem, które nie ulega degradacji lub zmianom w całym czasie ewolucji wszechświata.

   Idealny charakter całostek – czworościanów może być zapewniony, tylko, gdy formacja jest zbudowana z identycznych składowych. Takie identyczne elementy składowe materii, tworzą materię jednorodną w całej przestrzeni wszechświata. Masa tych składowych tworzy masę całej materii środowiska biernego. W dalszej kolejności zdarzeń, podczas procesu ewolucji wszechświata, niewielki procent masy środowiska biernego, wystarczy do powstania całej materii ewolucyjnej wszechświata.
   Czworościan jako całostka wskazywana przez Platona posiada masę wynikającą z masy cząstek składowych, które są rozlokowane na jego wierzchołkach. Odpowiednio rozmieszczone w przestrzeni cząstki składowe, służą jako budulec. Ten budulec musi posiadać odpowiednią postać. Ta postać, powinna być kulista a masa poszczególnej kulki taka, by pole magnetyczne, które ona wytworzy, ustaliło odległość między wszystkimi kulkami w przestrzeni. Kulki są wierzchołkami form geometrycznych, jednorodna wielkość kulek, utworzy identyczną postać wszystkich brył.
   Bryłą, jaka powstanie jest czworościan foremny, jest on połączony z sąsiadującymi z nim czworościanami wierzchołkami. Bryły czworościanów nie wypełniają swoją objętością całej przestrzeni, jaka powstanie. Objętość czworościanów, to ułamek objętości całej przestrzeni a pozostałą wolną przestrzeń, wypełniają ośmiościany i odwrócone czworościany.
   Platon ukazuje bierne środowisko fizyczne, które jest obszarem odpowiednio wyposażonym. Na tym polu w odpowiednich miejscach będzie inicjowany proces ewolucji wszechświata Takie środowisko jest źródłem materii i wzorcem geometrycznym, dla wszelkich objawów życia, jakie powstaną w procesie ewolucji.

Środowisko fizyczne podlegające procesowi ewolucji.



   Środowisko fizyczne, które określiłem jako, podlegające procesowi ewolucji, powstanie w momencie wprowadzenia w przestrzeń środowiska biernego, czynnika aktywującego. Miejsca we wszechświecie, gdzie przebiegają procesy ewolucji, posiadają szczególny charakter, „podwójnego środowiska fizycznego”. Istnieje tu nigdy nie zmieniająca, swej formy geometrycznej, materia zbudowana z całostek określonych przez Platona i materia, z której ewoluują się wszelkie formy życia wszechświata. W tych formach odnajdziemy kształty budowy geometrycznej, zgodne z bryłami platońskimi.
   Jak z tego wynika, życie może zaistnieć tylko w tym miejscu wszechświata, gdzie do środowiska biernego, dodany zostanie czynnik powodujący jego zmianę.

Pan Zastępów.

Offline

 
Statystyki (REJESTRACJA WYŁĄCZONA)
Analiza oglądalności witryny
Wymiana
WwW.CrashFans.Pun.PL - Polskie Centrum Crashday
Pozycjonowanie
katalog stron Free PageRank Checker
Links
| Andrzej Struski | Webtree.pl | katalogSEO.net | Stop himawanti | Prawdziwy himawanti | Niesamowite | VPS Hosting Reviews |
Creative Commons License
Teksty i artykuły są na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 2.5 Polska Nie wolno Ci kopiować i rozpowszechniać tekstów, zdjęć oraz artykułów znajdujących się na forum bez pisemnej zgody autorów.
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
Stronę najlepiej oglądać w rozdzielczości 1024 x 768

Free Domain Name
Register a free domain name with .co.nr extension (such as www.YourName.co.nr) that comes with free URL redirection, URL cloaking and path forwarding, meta-tags, FavIcon and Google Webmaster tools support, kill-frame feature, NO forced ADS at all, and more.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
https://www.hotelstayfinder.com pakiety wellness Ciechocinek